Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
byla jedna z postav Komenského „Labyrintu světa a ráje srdce“. Časopis dvaadvacátým rokem iniciuje společenskou poptávku, aby kupní síla příchozích spotřebitelů (turistů, hostů, výletníků, účastníků kongresů, obchodních cestujících atd.) víc přispívala k prosperitě obyvatel Česka. Tedy i oborů, profesí a oblastí, které s turisty a hosty nepřicházejí do bezprostředního obchodního či pracovního kontaktu.
jsou významnými devízami. Proto jsou vesměs příznivě přijímány bezmála 400 let aktuální alegorie patrona časopisu Jana Amose Komenského, odrážející hierarchii, postoje a chování sociálních skupin a jednotlivců, z nichž více než dvaadvacet let čerpají úvodníky Všudybylu.
tedy šířit osvětu, že cestovní ruch je o tom, jak peníze dostávat do systému. Otevírat oči těm, kteří naší zemi znemožňují vydělávat na sociální jistoty svých obyvatel, tím, že je. Mimo jiné proto, že mnozí lidé včetně tzv. „odborníků na cestovní ruch“ cestovní ruch vnímají jako konzumaci – cestování a utrácení peněz – nebo jako věc pouze cestovních kanceláří, provozovatelů restaurací, hotelů apod.
protože tato činnost šíří a upevňuje proslulost země, jejích míst a cílů, a je základem pro směrování stovek miliard korun útrat cestovatelů – spotřebitelů a investorů z vnějších ekonomických systémů – do navštěvované země. Zatím totiž Slezsko, Morava a Čechy díky tomu, že jejich regiony každoročně nenavštíví desetitisíce spotřebitelů odjinud, zhodnocují pouhý zlomek svého potenciálu.
(a to i díky portálu www.e-Vsudybyl.cz), jejichž profese, obory, práce a podnikání jsou v první linii spjaty s tržní platformou cestovního ruchu. Umožňovat veřejnosti, zejména žákům a studentům škol, seznamovat se s jejich činností a inspirovat se jejich úspěchy. Poukazovat na to, že základním faktorem kvality služeb a produktů včetně infrastruktury cestovního ruchu v tržním hospodářství je hospodářská soutěž.
díky kterým lze do všeobecného povědomí dostávat, že klíčovým faktorem úspěchu (dosahování hospodářských a sociálních přínosů) v tržním hospodářství je až realizace výrobků, služeb a myšlenek. Zkrátka úspěšný obchod odehrávající se na vnitřním trhu; export realizovaný na zahraničních odbytištích; a jejich syntéza, cestovní ruch.
a to zejména díky internetovému portálu www.e-Vsudybyl.cz.
vesměs působící na úřadech a ve službách.
odborných učilišť, středních a vysokých škol.
5 vydání / 40 stran / náklad 10 000 výtisků
Vydání | Hlavní téma | Uzávěrka | Expedice |
---|---|---|---|
první 2017 | faktory úspěchu | 9. prosince 2016 | 30. prosince 2016 |
druhé 2017 | školství a vzdělávání | 10. února 2017 | 27. února 2017 |
třetí 2017 | před hlavní turistickou sezonou | 7. dubna 2017 | 24. dubna 2017 |
čtvrté 2017 | spa & wellness | 9. června 2017 | 23. června 2017 |
páté 2017 | destinační management | 6. října 2017 | 23. října 2017 |
první 2018 | hotelnictví a gastronomie | 8. prosince 2017 | 29. prosince 2017 |