Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Čtyřhvězdičkový Club Hotel Praha,
s bezbariérovým systémem všech středisek, celkovou ubytovací kapacitou
100 (200 lůžek) a kongresovou kapacitou až 1800 míst, se nachází na
okraji Prahy blízko Průhonic. Ty jsou známé zejména díky zámku
s krásným parkem chráněným UNESCO (dendrologická zahrada sousedí přímo
s hotelem). Do hotelu je příjezd z dálnice D1 ve směru od Brna a z Prahy
(Exit 6 – Průhonice). Centrum Prahy je vzdáleno 15 minut jízdy autem nebo
20 minut hotelovým autobusem v kombinaci s metrem. Hotel má vlastní
parkoviště s kapacitou až 270 osobních vozů, 6 samostatných garáží a
jsou zde stání i pro autobusy.
Možnosti sportovního vyžití
Sportovní areál s krytou plochou 5000 m2 standardně poskytuje:
6 vnitřních tenisových kurtů (další 4 jsou venkovní), 2 squashová
hřiště, 2 bowlingové dráhy. Alternativně je možné zřídit:
4 badmintonové kurty, 4 volejbalová hřiště, 3 hřiště na sálovou
kopanou, 1 basketbalové hřiště a 3 sektory pro stolní tenis.
V relaxačním centru jsou 2 sauny, 3 solária, relaxační bazén,
posilovna, sport bar s billiardem (1 karambol, 1 pool) a šipkami a
sportshop.
Gastronomická střediska
Hotelová restaurace (120 míst) – podávají se zde snídaně a stravují
skupiny. Celodenně je k dispozici i individuálním hostům. Jídelníček je
tvořen výběrem mezinárodní kuchyně.
Česká chalupa (60 míst uvnitř, 70 na letní terase) – je restaurací
zasazenou do klidné přírody s výhledem na venkovní tenisové kurty.
Nabízí klasickou českou kuchyni včetně pražské šunky od kosti, domácí
bramborové polévky s houbami či kachny; slovenskou, např. brynzové
halušky; a kuchyni mezinárodní.
Lobby bar (30 míst) – skýtá příjemné posezení při šálku kávy
u obchodního jednání. Je zde široký sortiment nápojů i drobné
občerstvení.
Gourmet Club (25 míst ) – má příjemnou rodinnou atmosféru včetně
plápolajícího krbu. Je ideální pro menší společenské akce, rodinné
oslavy apod. Hosté zde mohou ochutnat speciality japonské, malajské,
čínské, australské kuchyně a dalších exotických kuchyní.
Sport bar (40 míst ) – nabízí možnost občerstvení v průběhu
sportovního výkonu i po něm.
Club Hotel Praha je mi sympatický už proto, že si jej oblíbili
moji synové. A to díky Fun & Fit Day, který zde pro své klienty a
partnery opakovně realizuje společnost Travelex. S letošním jarem jsem se
pak obrátil na jeho top managery, abych se zeptal, proč jej mají rádi oni.
Club Hotel Praha mám rád už proto, že jsem celý život sportoval a pro
zajímavý okruh činností mezi zajímavými lidmi. Potkávám tu spousty
známých sportovců, vrstevníků i mladších. Dělá mi radost
i personálem. Jakýkoliv hotel, kdyby byl i ze zlata, pokud nemá
proklientsky laděný lidský potenciál, je bezduchou budovou. Povedlo se zde
stabilizovat tým kreativních lidí. Není pochyb o tom, že sem chodí do
práce. Ale nejdou s tím: „Co zas tam na mne čeká nepříjemného…“
A nemám na mysli pracovně, protože každá práce obsahuje prvky příjemna
i nepříjemna. Chci říci, že se v Club Hotelu Praha dali dohromady lidé,
kteří (dovolím si tvrdit) nemají nepříjemné pocity, když se vzájemně
potkají. To je po vztahové stránce to nejdůležitější, co může
v zaměstnání být.
Karel Pech – majitel hotelu
Club Hotel Praha pro mne není jen pracovním místem, ale osobní
srdeční záležitostí. Úspěšné ekonomické výsledky jsou předpokladem
fungování firmy. Tady vyznávám výhradně týmovou práci s přímou
účastí odpovědných pracovníků na výsledcích firmy. Pokud se lidé
těší do práce a vědí, že je adekvátním způsobem ohodnocena, je jejich
zaměstnavatelská firma zdravá a dává jim perspektivu. V našem oboru
-hotelnictví, kongresové turistice a sportovně relaxačních aktivitách by
se směrem ke klientům nemělo jednat pouze o čistě obchodní vztah. Pan
Svatopluk Rejthar, manažer sportcentra, který je tady již patnáct let, si ke
stálým klientům vytvořil osobní přátelský vztah a oni k němu též.
A my, kteří jsme tady kratší dobu, se snažíme o totéž. Komunikace
totiž výrazně ovlivňuje úroveň vazeb mezi hotelem a klienty. Velkou
radostí pro nás je, že si hosté všímají pozitivních změn. Nemám tím
na mysli samozřejmosti, jako výměny koberců, záclon, závěsů, opravy
interiérů apod., ale např. úpravy a rozšíření restaurantu Česká
chalupa, kde s Plzeňským Prazdrojem připravujeme mobilní zastřešení
terasy. Sezona sportovních aktivit v kryté hale končí létem a začíná
s podzimem. V červenci a srpnu zde provedeme rekonstrukci. Uživatelé
sportovišť zde na podzim najdou podstatně kvalitnější zázemí včetně
nových šaten a sprch. Uvažujeme o dvou whirlpoolech (ale možná, pro
nedostatek místa, bude jen jeden). Ke stávajícím saunám a bazénu přidáme
páru a další doplňky. Při společenskosportovních akcích jsme s to
uspořádat soutěže ve čtrnácti druzích sportů včetně zapojení
golfového odpaliště, střelby z kuše, lukostřelby. Instruktory při nich
bývají bývalí reprezentanti.
Jan Dušek, ředitel hotelu
V Club Hotelu Praha se dá uplatnit kreativita. Tento hotelový areál
klubového typu je ideální pro vytváření komplexních firemních a
konferenčních programů. Zpravidla to není samotné školení a ubytování,
ale i další služby z oblasti sportu a relaxace. V těsném sousedství
hotelu je i dendrologická zahrada, kde se rovněž (za jistých podmínek)
dají realizovat různé akce či doprovodné programy včetně lehkých
sportovních aktivit.
Simona Kordová – Sales & Marketing Manager
Člověk, když dělá nějakou školu, zpravidla ještě nemá zcela
jasno, čím chce být. Teprve až něco vyzkouší, zjistí, kde je jako ryba
ve vodě. Skloubení činností, které mi skýtá tato práce, to je přesně
ono – sportovní, organizační, ekonomická. V Club Hotelu Praha jsem
patnáctou sezonu – od prvních chvil, kdy jsme jako jednotliví zaměstnanci
při dostavbě přebírali provozy. Zprvu jsme se domnívali, že se areál bude
odvíjet především od tenisu a bowlingu. K tomu posléze přibyl squsah,
velké relaxační centrum s bazénem, dvěma saunami, soláriem, masážemi,
fitness apod. Velkou předností areálu je pět tisíc čtverečních metrů
kryté plochy. Jeho využití bych rozdělil do tří oblastí: první je
sportovní vyžití celoročních hostů; druhou sportovně společenské akce;
třetí kongresové a kulturní akce. To proto, že prostor umíme přestavět
i pro další účely, např. kongresy, výstavy, workshopy, koncerty atd.
Velkou předností Club Hotelu Praha je nadčasová propojenost areálu nejenom
ve vnitřní struktuře, ale i mezi jednotlivými úseky. Tzn. mezi
ubytovacím, stravovacím a sportovně relaxačním. Všechny se doplňují, a
jsme tak schopni bez jakékoliv vnější pomoci organizovat akce až pro
půldruhého tisíce lidí.
Svatopluk Rejthar – Sportcenter Manager
Hotel Praha je zařízení, které znám důvěrně a kde je mi
příjemně. Jsem sportovně založený člověk. Narodil jsem se v Trutnově a
mládí strávil v Peci pod Sněžkou, kde jsem aktivně sportoval. Po
absolvování Střední hotelové školy v Poděbradech jsem nastoupil do
hotelu Inter.Continental Praha, kde jsem prošel veškerá střediska,
i prestižní restaurant Zlatá Praha. Na postu vedoucího restaurace jsem
pracoval v Hotelu Palace Praha a následně jako F&B manager, tedy na
obdobné pozici jako zde v Club Hotelu Praha. Naším cílem na úseku F&B
je uplatňovat ve zdejších špičkově vybavených střediscích výroby a
odbytu progresivní trendy v gastronomii. Soudě podle odezvy hostů, a to
zejména i díky týmu vedeného naším šéfkuchařem panem Ladislavem
Samkem, se nám to daří.
David Šimeček – Food & Beverage Manager
Do Club Hotelu Praha jsem přišel za lidmi, kteří mne oslovili. A pak
z jakési nostalgie. Před- tím jsem byl šéfkuchařem v Hotelu Palace
Praha, a to v době, kdy pod něj Club Hotel Praha patřil a kdy oba hotely
spolu úzce spolupracovaly. Věděl jsem, do čeho jdu. Hotel je častým cílem
skupinové klientely, a to zejména pro své možnosti (vybavenost i kapacitu)
sportovní, kongresové a v neposlední řadě i stravovací. Právě
účastníci firemních a společenských akcí (a vzhledem ke strategické
poloze hotelu vedle dálnice) i turistické skupiny jeho gastronomických
služeb využívají nejvíce. Zajistit akce pro tisíc a více účastníků
pro nás není problémem. Jak obsazením kvalitním personálem, tak
dostatečným a špičkově vybaveným zázemím. Catering jsme schopni
zajišťovat i mimo hotel. Na opačném pólu pak jsou projekty komorního
charakteru jako např. Gourmet Restaurant, který se bude orientovat na
východní exotickou kuchyni. Uvažujeme i o tom, že bychom tu např. jeden
den věnovali vyloženě sushi, jiný australskýcm specialitám apod. Věřím,
že i tady budeme úspěšní. V Club Hotelu Praha je totiž téměř
pravidlem, že z našich stávajících gastronomických středisek hosté
odcházejí správně nasyceni a ve správné náladě.
Ladislav Samek – šéfkuchař