Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Zajímavý okruh činností mezi zajímavými lidmi

Čtyřhvězdičkový Club Hotel Praha,


s bezbariérovým systémem všech středisek, celkovou ubytovací kapacitou 100 (200 lůžek) a kongresovou kapacitou až 1800 míst, se nachází na okraji Prahy blízko Průhonic. Ty jsou známé zejména díky zámku s krásným parkem chráněným UNESCO (dendrologická zahrada sousedí přímo s hotelem). Do hotelu je příjezd z dálnice D1 ve směru od Brna a z Prahy (Exit 6 – Průhonice). Centrum Prahy je vzdáleno 15 minut jízdy autem nebo 20 minut hotelovým autobusem v kombinaci s metrem. Hotel má vlastní parkoviště s kapacitou až 270 osobních vozů, 6 samostatných garáží a jsou zde stání i pro autobusy.

Možnosti sportovního vyžití
Sportovní areál s krytou plochou 5000 m2 standardně poskytuje: 6 vnitřních tenisových kurtů (další 4 jsou venkovní), 2 squashová hřiště, 2 bowlingové dráhy. Alternativně je možné zřídit: 4 badmintonové kurty, 4 volejbalová hřiště, 3 hřiště na sálovou kopanou, 1 basketbalové hřiště a 3 sektory pro stolní tenis. V relaxačním centru jsou 2 sauny, 3 solária, relaxační bazén, posilovna, sport bar s billiardem (1 karambol, 1 pool) a šipkami a sportshop.

Gastronomická střediska
Hotelová restaurace (120 míst) – podávají se zde snídaně a stravují skupiny. Celodenně je k dispozici i individuálním hostům. Jídelníček je tvořen výběrem mezinárodní kuchyně.
Česká chalupa (60 míst uvnitř, 70 na letní terase) – je restaurací zasazenou do klidné přírody s výhledem na venkovní tenisové kurty. Nabízí klasickou českou kuchyni včetně pražské šunky od kosti, domácí bramborové polévky s houbami či kachny; slovenskou, např. brynzové halušky; a kuchyni mezinárodní.
Lobby bar (30 míst) – skýtá příjemné posezení při šálku kávy u obchodního jednání. Je zde široký sortiment nápojů i drobné občerstvení.
Gourmet Club (25 míst ) – má příjemnou rodinnou atmosféru včetně plápolajícího krbu. Je ideální pro menší společenské akce, rodinné oslavy apod. Hosté zde mohou ochutnat speciality japonské, malajské, čínské, australské kuchyně a dalších exotických kuchyní.
Sport bar (40 míst ) – nabízí možnost občerstvení v průběhu sportovního výkonu i po něm.

Club Hotel Praha je mi sympatický už proto, že si jej oblíbili moji synové. A to díky Fun & Fit Day, který zde pro své klienty a partnery opakovně realizuje společnost Travelex. S letošním jarem jsem se pak obrátil na jeho top managery, abych se zeptal, proč jej mají rádi oni.
Club Hotel Praha mám rád už proto, že jsem celý život sportoval a pro zajímavý okruh činností mezi zajímavými lidmi. Potkávám tu spousty známých sportovců, vrstevníků i mladších. Dělá mi radost i personálem. Jakýkoliv hotel, kdyby byl i ze zlata, pokud nemá proklientsky laděný lidský potenciál, je bezduchou budovou. Povedlo se zde stabilizovat tým kreativních lidí. Není pochyb o tom, že sem chodí do práce. Ale nejdou s tím: „Co zas tam na mne čeká nepříjemného…“ A nemám na mysli pracovně, protože každá práce obsahuje prvky příjemna i nepříjemna. Chci říci, že se v Club Hotelu Praha dali dohromady lidé, kteří (dovolím si tvrdit) nemají nepříjemné pocity, když se vzájemně potkají. To je po vztahové stránce to nejdůležitější, co může v zaměstnání být.
Karel Pech – majitel hotelu

Club Hotel Praha pro mne není jen pracovním místem, ale osobní srdeční záležitostí. Úspěšné ekonomické výsledky jsou předpokladem fungování firmy. Tady vyznávám výhradně týmovou práci s přímou účastí odpovědných pracovníků na výsledcích firmy. Pokud se lidé těší do práce a vědí, že je adekvátním způsobem ohodnocena, je jejich zaměstnavatelská firma zdravá a dává jim perspektivu. V našem oboru -hotelnictví, kongresové turistice a sportovně relaxačních aktivitách by se směrem ke klientům nemělo jednat pouze o čistě obchodní vztah. Pan Svatopluk Rejthar, manažer sportcentra, který je tady již patnáct let, si ke stálým klientům vytvořil osobní přátelský vztah a oni k němu též. A my, kteří jsme tady kratší dobu, se snažíme o totéž. Komunikace totiž výrazně ovlivňuje úroveň vazeb mezi hotelem a klienty. Velkou radostí pro nás je, že si hosté všímají pozitivních změn. Nemám tím na mysli samozřejmosti, jako výměny koberců, záclon, závěsů, opravy interiérů apod., ale např. úpravy a rozšíření restaurantu Česká chalupa, kde s Plzeňským Prazdrojem připravujeme mobilní zastřešení terasy. Sezona sportovních aktivit v kryté hale končí létem a začíná s podzimem. V červenci a srpnu zde provedeme rekonstrukci. Uživatelé sportovišť zde na podzim najdou podstatně kvalitnější zázemí včetně nových šaten a sprch. Uvažujeme o dvou whirlpoolech (ale možná, pro nedostatek místa, bude jen jeden). Ke stávajícím saunám a bazénu přidáme páru a další doplňky. Při společenskospor­tovních akcích jsme s to uspořádat soutěže ve čtrnácti druzích sportů včetně zapojení golfového odpaliště, střelby z kuše, lukostřelby. Instruktory při nich bývají bývalí reprezentanti.
Jan Dušek, ředitel hotelu

V Club Hotelu Praha se dá uplatnit kreativita. Tento hotelový areál klubového typu je ideální pro vytváření komplexních firemních a konferenčních programů. Zpravidla to není samotné školení a ubytování, ale i další služby z oblasti sportu a relaxace. V těsném sousedství hotelu je i dendrologická zahrada, kde se rovněž (za jistých podmínek) dají realizovat různé akce či doprovodné programy včetně lehkých sportovních aktivit.
Simona Kordová – Sales & Marketing Manager

Člověk, když dělá nějakou školu, zpravidla ještě nemá zcela jasno, čím chce být. Teprve až něco vyzkouší, zjistí, kde je jako ryba ve vodě. Skloubení činností, které mi skýtá tato práce, to je přesně ono – sportovní, organizační, ekonomická. V Club Hotelu Praha jsem patnáctou sezonu – od prvních chvil, kdy jsme jako jednotliví zaměstnanci při dostavbě přebírali provozy. Zprvu jsme se domnívali, že se areál bude odvíjet především od tenisu a bowlingu. K tomu posléze přibyl squsah, velké relaxační centrum s bazénem, dvěma saunami, soláriem, masážemi, fitness apod. Velkou předností areálu je pět tisíc čtverečních metrů kryté plochy. Jeho využití bych rozdělil do tří oblastí: první je sportovní vyžití celoročních hostů; druhou sportovně společenské akce; třetí kongresové a kulturní akce. To proto, že prostor umíme přestavět i pro další účely, např. kongresy, výstavy, workshopy, koncerty atd. Velkou předností Club Hotelu Praha je nadčasová propojenost areálu nejenom ve vnitřní struktuře, ale i mezi jednotlivými úseky. Tzn. mezi ubytovacím, stravovacím a sportovně relaxačním. Všechny se doplňují, a jsme tak schopni bez jakékoliv vnější pomoci organizovat akce až pro půldruhého tisíce lidí.
Svatopluk Rejthar – Sportcenter Manager

Hotel Praha je zařízení, které znám důvěrně a kde je mi příjemně. Jsem sportovně založený člověk. Narodil jsem se v Trutnově a mládí strávil v Peci pod Sněžkou, kde jsem aktivně sportoval. Po absolvování Střední hotelové školy v Poděbradech jsem nastoupil do hotelu Inter.Continental Praha, kde jsem prošel veškerá střediska, i prestižní restaurant Zlatá Praha. Na postu vedoucího restaurace jsem pracoval v Hotelu Palace Praha a následně jako F&B manager, tedy na obdobné pozici jako zde v Club Hotelu Praha. Naším cílem na úseku F&B je uplatňovat ve zdejších špičkově vybavených střediscích výroby a odbytu progresivní trendy v gastronomii. Soudě podle odezvy hostů, a to zejména i díky týmu vedeného naším šéfkuchařem panem Ladislavem Samkem, se nám to daří.
David Šimeček – Food & Beverage Manager

Do Club Hotelu Praha jsem přišel za lidmi, kteří mne oslovili. A pak z jakési nostalgie. Před- tím jsem byl šéfkuchařem v Hotelu Palace Praha, a to v době, kdy pod něj Club Hotel Praha patřil a kdy oba hotely spolu úzce spolupracovaly. Věděl jsem, do čeho jdu. Hotel je častým cílem skupinové klientely, a to zejména pro své možnosti (vybavenost i kapacitu) sportovní, kongresové a v neposlední řadě i stravovací. Právě účastníci firemních a společenských akcí (a vzhledem ke strategické poloze hotelu vedle dálnice) i turistické skupiny jeho gastronomických služeb využívají nejvíce. Zajistit akce pro tisíc a více účastníků pro nás není problémem. Jak obsazením kvalitním personálem, tak dostatečným a špičkově vybaveným zázemím. Catering jsme schopni zajišťovat i mimo hotel. Na opačném pólu pak jsou projekty komorního charakteru jako např. Gourmet Restaurant, který se bude orientovat na východní exotickou kuchyni. Uvažujeme i o tom, že bychom tu např. jeden den věnovali vyloženě sushi, jiný australskýcm specialitám apod. Věřím, že i tady budeme úspěšní. V Club Hotelu Praha je totiž téměř pravidlem, že z našich stávajících gastronomických středisek hosté odcházejí správně nasyceni a ve správné náladě.
Ladislav Samek – šéfkuchař







www.club-hotel-praha.cz