Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































10. až 13. ledna 2008 GO a REGIONTOUR

Veletrhy Brno v první desítce firem České republiky


Od 10. do 13. ledna 2008 bude brněnské výstaviště opět patřit největší středoevropské přehlídce průmyslu cestovního ruchu se zaměřením na regiony. Více než tisícovka vystavujících firem, zastoupení krajů i turistických regionů České republiky, účast zahraničních turistických oblastí a významných cestovních kanceláří, kvalitní odborný doprovodný program a na čtyřicet tisíc návštěvníků – to je jen výběr ze statistických údajů veletrhů GO a REGIONTOUR.

S generálním ředitelem akciové společnosti Veletrhy Brno, a.s. Ing. Jiřím Škrlou se potkávám na Pražském hradě záhy poté, co z rukou guvernéra České národní banky Zdeňka Tůmy převzal jedno z nejvyšších ocenění v rámci vyhlašování výsledků prestižní ankety v hlavní kategorii „Českých 100 nejlepších“. Pane řediteli, Veletrhy Brno se po třech letech vrátily na pódium Španělského sálu Pražského hradu a svým devátým místem deklarovaly, že patří do TOP 10 podnikatelských subjektů České republiky.
Samozřejmě, že z toho mám radost. Už proto, že jsme se v předchozích letech v této konstelaci vyhlašování účastnili pravidelně. Naše umístění je potvrzením toho, že svou práci děláme dobře. Posláním akciové společnosti Veletrhy Brno je zprostředkovávat kontakty, prezentovat firmy, jejich produkty a pomáhat prosazovat zájmy klientů. A to je efektivně možné jen na exponovaném, obchodními partnery (i těmi potenciálními) a veřejností tradičně hojně navštěvovaném místě. Stěžejní platformou pro vysokou úspěšnost naší firmy proto je samo město Brno a brněnské výstaviště a jedním z krásných příkladů a každoročně prvním veletržním počinem veletrhy cestovního ruchu GO a Regiontour. S Regiontourem jsme začínali v dobách, kdy nikdo rozvojovým ambicím regionů moc nevěřil. Tedy že cestovní ruch pro ně bude až tak zásadní hospodářskou oblastí, předmětem podnikání mnoha lidí a jedním z nejvýznamnějších zaměstnavatelů. Jsme rádi, že i díky Regiontouru jsme partnery starostů obcí a měst, primátorů a hejtmanů a jejich asociací – Svazu měst a obcí České republiky a Asociace krajů České republiky, a že se v době konání veletrhů GO a Regiontour Brno stává hlavním městem cestovního ruchu České republiky i velké části Evropy.

Cestovní ruch je byznys jako jakýkoliv jiný. Určitě ale není o tom, ucestovat se k smrti, zrovna tak jako automobilový průmysl není o tom, ujezdit se automobily, ale prodávat je. Je o tvorbě, propagaci a realizaci produktu, což v odvětví cestovního ruchu bývá nezřídka úzce spjato s osobním vztahem k zemi a místu, v němž bydlíme. Takže, pane řediteli, proč máte rád Brno?
Protože se tu dobře žije. V roce 1975 jsem na brněnském výstavišti začínal jako referent a strávil tu téměř celý svůj profesní život. Brno bych neměnil za žádné jiné město a na naši firmu jsem velice pyšný také proto, že Veletrhy Brno, a.s. výrazně pozitivně ovlivňují celkové dění v Brně a Jihomoravském kraji. Přinášíme do něj byznys, šíříme povědomí o městě pod Špilberkem jak v rámci Česka, tak za hranicemi. Vždy jsme, a to i z hlediska cestovního ruchu, byli pro náš region jakousi jistotou, a to i v dobách, kdy se mu nevedlo nejlépe. Dnes, když prosperuje (a jsem rád, že i naše akciová společnost na tom má lví podíl), z této synergie spolu s dalšími brněnskými podnikatelskými subjekty těžíme, což mj. ilustruje prestižních „Českých 100 nejlepších“. Ekonomické úspěchy naší společnosti jsou výsledkem důsledně prosazované podnikatelské strategie. Veletrhy Brno jsou nejvýznamnější veletržní společností ve střední Evropě a brněnské výstaviště tak úspěšně plní roli „výkladní skříně“ českého exportu v hlavních oborech ekonomiky. A díky tomu je dnes Brno, které mám rád nejen já, vnímáno jako nejvýznamnější středoevropské veletržní centrum.




www.bvv.cz