Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Letadlem také z Karlových Varů a Pardubic
6. prosince v Čedoku začalo léto 2006. Čedok totiž zahájil prodej
zájezdů své 86. sezony. Zájemci si tak mohou začít vybírat z nabídky
rozdělené do pěti hlavních katalogových titulů: „Letadlem k moři“;
„Autem a autokarem k moři“; „Hory, lázně a jezera“; „Poznávací
zájezdy“ a „Tuzemské pobyty“. Základ nabídky Čedoku tvoří katalog
„Letadlem k moři“, kde je v tradičních středomořských oblastech
rozšířen počet cílových míst i hotelů. Novinkou jsou letecké zájezdy
do jižní Itálie a na Sicílii. Čedok se zaměřil především na
zkvalitnění nabídky zařazením více hotelů vyšších cenových kategorií
čtyř a pětihvězdičkových. Největšího rozmachu doznala nabídka pobytů
v Bulharsku, Turecku, Řecku a na Kypru. Posílena je nabídka služeb
v rozsahu all inclusive ve výhodné cenové poloze střední kategorie
hotelů, přičemž v 65 z těchto kapacit nabízí Čedok all inclusive pro
děti zdarma. Novinkou letní sezony jsou klubové hotely Čedoku, kde je
zajištěna animace pro děti a dospělé. Na základě poptávky byla nabídka
rozšířena o více variant délky pobytů: 8/11/12/15 dní. Kromě odletů
z Prahy, Brna, Ostravy a Bratislavy jsou nově zařazeny odlety z Karlových
Varů a Pardubic.
Moderní trendy cestování
V katalogu „Autem a autokarem k moři“ je důraz kladen na rozšíření
nabídky v Chorvatsku a v Itálii zařazením zcela nových dosud
neobjevených cílů nebo kvalitních kapacit krátce po renovaci. Čedok
posílil moderní trendy cestování i v katalogu „Hory, lázně a
jezera“, kde akcentuje pobyty v termálních lázních a koupání
u vnitrozemských jezer zejména v Rakousku, Maďarsku a na Slovensku. Katalog
„Poznávací zájezdy“ je laděn ve znamení leteckých okružních
zájezdů do všech koutů Evropy a Středomoří a leteckých víkendů do
evropských metropolí, a to za ceny, které se blíží cenám autokarových
zájezdů. Není opominuta ani evropská exotika, jakou jsou okruhy Albánií,
Rumunskem, Pobaltím, Madeirou nebo Islandem. Bonbónkem se jistě stane zájezd
za mystériem úplného zatmění Slunce do Egypta. Základní ceny zájezdů se
Čedok většinou snaží držet na úrovni srovnatelné s minulou letní
sezonou a některé cenové šoky, například zavedení DPH ve výši 10 %
v Chorvatsku, alespoň částečně absorbovat na svůj úkor.Ve snaze
motivovat klienty, aby nečekali na poslední chvíli, Čedok zvýšil
průměrnou výši slev za včasný nákup s kulminační hodnotou na úrovni
až 13 % a rozšířil nabídku, u níž v předprodeji garantuje
výhodnější cenu než v poslední minutě. Na výhodné slevy
v předprodeji dosáhnou i klienti, kteří nedisponují dostatečným
kapitálem, a to díky snížené záloze na úrovni jen 30 % ceny zájezdu.
Klienti mohou využít rozsáhlý slevový systém zaměřený na všechny
generace. Děti mohou čerpat pobyt i dopravu zdarma. Senioři cestovat s 50%
slevou a dospělí využít nabídky „letenka zdarma“.
Tomáš Brejcha, ředitel marketingu Čedoku a.s.