Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Série studijních cest pro touroperátory ze zemí Perského zálivu

Agentura CzechTourism ve spolupráci s pražským zastoupením Turkish Airlines na začátku května zrealizovala sérii studijních cest pro touroperátory a novináře z regionu GCC, ze zemí Kuvajt, Omán, Bahrajn, Katar, Saúdská Arábie a Spojené arabské emiráty. Na akci spolupracovalo Prague Convention Bureau.

V průběhu studijních cest byla představena nejen Praha, ale i další atraktivní cíle v regionech. Konkrétně Karlovy Vary, Mariánské Lázně, Jáchymov, Lázně Bělohrad a další místa reprezentující nabídku produktů léčebného lázeňství, medical turismu, wellness pobytů a také aktivního turismu – golfu. Nad rámec představených produktů se partneři z regionu GCC zajímali i o možnosti pro dovolenou s dětmi. Součástí programu byl také workshop Czech Republic: Land of Stories B2B Workshop GCC, zorganizovaný ve spolupráci s hotelem Four Seasons. Cílem bylo posílit stávající a umožnit navázání nových obchodních partnerství mezi zahraničními nákupčími a českými podnikateli. Pozvání na akci z české strany přijalo 24 subjektů nabízejících ubytovací a lázeňské služby, dále pak cestovní kanceláře, agentury a destinační organizace. V rámci události proběhlo více než tři sta padesát individuálních desetiminutových schůzek. Propagace Česka v regionu GCC jako ideální turistické destinace bude pokračovat. Na podzim CzechTourism připravuje road show ve čtyřech vybraných zemích (předběžně Saúdská Arábie, Kuvajt, Spojené arabské emiráty a Írán). Hlavními přínosy již zrealizovaných akcí bylo získání nových obchodních příležitostí. Tento typ akcí je účastníky velice ceněn, což dokazuje skutečnost, že obchodní jednání v rámci workshopu byla během 15 minut od spuštění registrace plně obsazena. Další možnost projednání spolupráce se zahraničními nákupčími pod záštitou CzechTourism bude na akci Travel Trade Day 26. a 27. června 2017 v Plzni.