Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Ale hledě já po nich, vidím, že mi jedni hřbet obracejí, druzí hlavami kroutí, třetí na mne okem mhourají, čtvrtí prstem hrozí, pátí vidličky ukazují. Naposledy někteří se oboříc, seženou mne a vstaví jiného, hrozíc, že na tom dosti nebude. Já lekna se běžím pryč, k svým vůdcům řka: „Ale bídnějšíhož toho světa! však se pak s jedním všecko trhá!“ „Bezpochyby,“ řekl tlumočník, „proč se nemáš na pozoru, aby sobě lidí nedráždil? Kdo s lidmi býti chce, k lidem se formovati musí: ne tak jako ty všudy z hloupa tesati2.“
1 schvaloval 2 hloupě tlachat, počínat si
Bojkot kandidatur MICE akcí včetně sabotování té sama o sobě
nejpřínosnější – olympijské, nevstřícnost vůči turistům a útlum
cestovního ruchu je pro každou zemi hospodářskou ztrátou. Záhy po útoku
na „dvojčata“ to ilustrovala i výzva prezidenta USA George Bushe:
„Chcete-li nám pomoci, navštivte New York.“ Řada lidí a firem si pobyty,
firemní a kongresové akce zařizuje sama. Vždy ale bude obrovské množství
těch, kteří chtějí, aby jim je někdo připravil, a to zpravidla
kvalitněji a levněji, než by to dokázali sami. A tak i díky službám
profesionálních organizátorů MICE akcí a cestovních kanceláří ohromné
množství lidí odjinud vydává své peníze za služby a další zboží
jinde. Vytváří tlak na zřizování a udržení pracovních míst a
podnikatelských aktivit. Roztáčí kola ekonomik navštěvovaných destinací
a výrazně tím přispívá k stabilitě tamních vlád a oblibě vládních
politických stran. Ostatně, tržní ekonomika je postavena na zákonitostech
trhu. Základem jeho fungování je spotřeba, resp. spotřebitelé. Ti odjinud,
zvláště pak účastníci MICE akcí, přispívají k blahobytu a
koupěschopnosti domácích spotřebitelů i tím, že za to samé utrácejí
sto až tisícinásobky toho, co oni.