Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Pražská informační služba – Prague City Tourism se chystá v příštím roce zaměřit na pražskou kavárenskou scénu, autorskou módu a design. Tato témata bude turistům nabízet prostřednictvím nových brožur a obsahu na webu prague.eu.
Nora Dolanská,
ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism (PIS –
PCT), shrnuje její plány na rok 2017:
„Naším hlavním marketingovým cílem zůstává i v roce 2017 motivace
turistů k opakované návštěvě Prahy a k cestám mimo nejexponovanější
měsíce roku. Budeme důrazněji propagovat zajímavé čtvrti a místa, která
leží mimo historické centrum města. Chceme návštěvníkům rovněž
představit další gastronomické téma, proto se po vydání populárních
brožur o víně a pivu tentokrát zaměříme na kavárny. Ústředním
tématem našeho marketingu pro příští rok je však móda a design.“
Miniprůvodce
Stále častější přehlídky designu a autorské módy, nově vznikající
galerie, butiky a obchody s českým designem, k tomu znovuotevření budovy
Uměleckoprůmyslového muzea, to jsou hlavní důvody, proč bude rok
2017 v Praze zaměřen právě na užité umění. Plánovaný miniprůvodce
usnadní domácím i zahraničním návštěvníkům hlavního města
rozhodování, kam se vydat za nákupy nebo výstavou designu, a zahrne
i veřejně přístupné designově jedinečné interiéry nebo obchody.
Na letošní brožuru nazvanou Pět pražských vycházek, která doporučuje
pěší trasy mimo hlavní atrakce Starého Města a Malé Strany,
v příštím roce volně naváže další průvodce, jenž se tentokrát
zaměří na výjimečné a méně známé budovy. V brožuře se tak objeví
příklady secesní či kubistické architektury, trasy budou opět voleny tak,
aby turisty zavedly do míst mimo centrum.
Praha jako gastronomická destinace
se stává realitou. Rozvíjející se gastro segment dnes zahrnuje více než
dvacítku minipivovarů, řadu specializovaných pivních barů a pivoték. Na
vzestupu je také gastronomie spojená s vínem, nemluvě o populárních
farmářských trzích nebo rozličných food festivalech. Po Pivním průvodci
Prahou a brožurkou Víno v Praze tak bude v roce 2017 následovat publikace
zaměřená na pražskou kavárenskou kulturu.