Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Berlín, Praha a Vídeň k sobě mají blízko geograficky, historicky
i současným životním stylem. Všechna tři města jsou turistickými
destinacemi zásadního mezinárodního významu. Je mezi nimi mnoho podobností
a vzájemně se doplňují v jedinečném koherentním prostoru v centru
Evropy. Pro návštěvníky přijíždějící ze vzdálenějších zemí má
návštěva trojice středoevropských metropolí bezpochyby smysl. Svým
jedinečným charakterem totiž reprezentují to nejlepší, co může střední
Evropa nabídnout, Praha je skvělým příkladem autentického historického
města, Berlín je naopak vzorovým moderním velkoměstem a v neposlední
řadě Vídeň jako skvělý příklad elegantní imperiální metropole.
Ředitelka Prague City Tourism Nora Dolanská, ředitel Visit Berlin
Burkhard Kieker a ředitel organizace WienTourismus Norbert Kettner se sešli
9. března na veletrhu ITB v Berlíně a podepsali Memorandum o společné
prezentaci zejména na zámořských trzích. Účast na veletrzích a
marketingové kampaně v Asii nebo Americe jsou totiž velmi nákladné, a
proto se středoevropská hlavní města rozhodla spojit síly a na vybraných
vzdálených trzích vystupovat pohromadě. Dohoda platí od roku 2017 do roku
2019. Zúčastněné strany se zavázaly ke spolupráci na marketingových
kampaních, PR eventech, press a fam tripech, společné prezentaci pro
cestovní kanceláře a širokou veřejnost a optimalizaci vlakového spojení
mezi destinacemi.
V roce
2017 se Praha, Berlín a Vídeň zaměří na Latinskou Ameriku, kde se budou
společně prezentovat na veletrzích a workshopech pro cestovní kanceláře.
Další konkrétní kroky budou projednávány postupně v závislosti na
aktuálních marketingových plánech.