Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Praha bude spolupracovat s Berlínem a Vídní na vzdálených trzích

Berlín, Praha a Vídeň k sobě mají blízko geograficky, historicky i současným životním stylem. Všechna tři města jsou turistickými destinacemi zásadního mezinárodního významu. Je mezi nimi mnoho podobností a vzájemně se doplňují v jedinečném koherentním prostoru v centru Evropy. Pro návštěvníky přijíždějící ze vzdálenějších zemí má návštěva trojice středoevropských metropolí bezpochyby smysl. Svým jedinečným charakterem totiž reprezentují to nejlepší, co může střední Evropa nabídnout, Praha je skvělým příkladem autentického historického města, Berlín je naopak vzorovým moderním velkoměstem a v neposlední řadě Vídeň jako skvělý příklad elegantní imperiální metropole.
Ředitelka Prague City Tourism Nora Dolanská, ředitel Visit Berlin Burkhard Kieker a ředitel organizace WienTourismus Norbert Kettner se sešli 9. března na veletrhu ITB v Berlíně a podepsali Memorandum o společné prezentaci zejména na zámořských trzích. Účast na veletrzích a marketingové kampaně v Asii nebo Americe jsou totiž velmi nákladné, a proto se středoevropská hlavní města rozhodla spojit síly a na vybraných vzdálených trzích vystupovat pohromadě. Dohoda platí od roku 2017 do roku 2019. Zúčastněné strany se zavázaly ke spolupráci na marketingových kampaních, PR eventech, press a fam tripech, společné prezentaci pro cestovní kanceláře a širokou veřejnost a optimalizaci vlakového spojení mezi destinacemi.
V roce 2017 se Praha, Berlín a Vídeň zaměří na Latinskou Ameriku, kde se budou společně prezentovat na veletrzích a workshopech pro cestovní kanceláře. Další konkrétní kroky budou projednávány postupně v závislosti na aktuálních marketingových plánech.