Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Velvyslanectví Polské republiky
v Česku, cestovní kancelář Čedok a cestovní kancelář Itaka zvaly na
tiskovou konferenci věnovanou novým výzvám cestovní kanceláře Čedok
v rámci organizační struktury největší cestovní kanceláře Polska,
společnosti ITAKA, která se uskutečnila na polské ambasádě v Praze
8. listopadu 2016. Mluvčí a účastníky tiskové konference přivítal
ředitel marketingu a komunikace Čedoku Hynek Špinar. Po něm promluvila Její
Excelence velvyslankyně Polské republiky v Česku paní Grażyna Brnatowicz.
Největší středoevropskou cestovní kancelář ITAKA představil
místopředseda jejího představenstva a ředitel prodeje a marketingu Piotr
Henicz. V závěru tiskové konference pak generální ředitel Čedoku Radek
Drechsler seznámil s akčním plánem Čedoku pro rok 2017.
ITAKA
byla založena v roce 1989. Od roku 2009 je leaderem v tvorbě a prodeji
zájezdů na polském trhu. Její obrat za rok 2015 činil 390 milionů eur a
zisk 8,2 milionu eur. V témže roce prodala 607 705 zájezdů a její
podíl na polském trhu dosáhl 34 %. Očekává se, že za rok 2016 prodá
přes 627 tisíc zájezdů a dosáhne obratu přes 411 milionů eur. Pro
letní sezonu 2017 ITAKA nabízí přes tisíc pobytových míst ve svých
161 pobočkách v Polsku a dalších ve Vilniusu, Kaliningradu a Brestu. Její
zájezdy prodává i víc než tisícovka partnerských cestovních
agentur.
Čedok
se vstupem společnosti ITAKA stal součástí největší cestovní kanceláře
střední Evropy. Pod jejími křídly bude v letní sezoně 2017 létat
z Prahy do pětatřiceti destinací, z Brna do deseti a z Ostravy také do
deseti destinací. Portfolio Čedokem nasmlouvaných ubytovacích a leteckých
přepravních kapacit se výrazně zvýší. Mezi novinky Čedoku bude patřit
i rozšíření hotelů s dětskými kluby. Cíle, které ITAKA Čedoku
vytyčila, jsou ambiciózní: v roce 2017 zvýšit obrat o padesát procent a
nejpozději v roce stého výročí založení Čedoku, tedy v roce 2020, být
jedničkou na českém trhu.