Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
• dávat ještě cosi navíc, protože vysoká kvalita produktů
a úroveň služeb firmy Shell je samozřejmostí • za téměř čtyři
roky fungovaní SMART programu v České republice se podařilo stabilizovat
strukturu a početné, velmi široké portfolio zákazníků • členem
SMART klubu se u nás může stát každý, kdo využívá služeb na
kterékoliv z čerpacích stanic Shell v České republice, na Slovensku,
v Maďarsku a Polsku • za SMART body atraktivní zboží a služby
•
Firma Shell na území České republiky působila už v první
polovině minulého století. V dubnu roku 1991 společnost Shell Czech
Republic a.s., která je dceřinou společností Shell Transport and Trading Co.
Ltd. z Velké Británie a Royal Dutch Petroleum Co. z Holandska, jako jedna
z prvních významných světových petrolejářských společností obnovila
činnost na území tehdejšího Československa. Hlavní téma vydání –
mototuristika – mi bylo záminkou, abych oslovil manažerku věrnostních
programů Ing. Mirku Grniakovou a marketingového manažera firmy Shell Česká
republika Pavla Lose. Kdybyste měli stručně charakterizovat firemní
přístup k zákazníkům?
Dávat jim ještě cosi navíc, protože vysoká kvalita produktů a úroveň
služeb je u firmy Shell samozřejmostí. Už při koncipování každé nové
čerpací stanice Shell sledujeme, aby její vybavení mělo náležitou
firemní užitnou i estetickou úroveň. Aby zákazník, aniž by se musel
dívat na značku, věděl, že je u Shellu. Aby nemusel obíhat objekt kolem
dokola a hledat toalety kdesi zvenku. Aby všude bylo čisto a pořádek. Aby mu
vnitřní vybavení čerpací stanice svým uspořádáním i sortimentem
umožnilo snadno vyhledat to, co zrovna potřebuje. Ať už je to občerstvení,
automobilové doplňky, kosmetika, náplně, některé náhradní díly do auta
nebo dárkové zboží, autoatlasy apod. Zkrátka, aby naše služby rád a
často vyhledával. Naprostou samozřejmostí je možnost platby platebními
kartami.
Homo ludens – člověk hravý. Tak na tuto pozitivní lidskou
vlastnost, kromě jiných, zřejmě vsadila společnost Shell, když před
čtyřmi roky v České republice vyhlásila svůj SMART program. SMART sice
znamená chytrý, bystrý, vtipný, elegantní, slušivý nebo dokonce módní,
ale pro mne je SMART program především hrou o další body do sbírky.
Občas se mi tak stává, že k čerpací stanici Shell dojíždím na téměř
již naftové výpary. Občas to jsou nervy. Pochopitelně ne proto, že na
rozdíl od benzínů se nafta daleko méně odpařuje. Pokud se bavím
s ostatními, tak je nás takových víc. Shodou okolností jsem byl před
zhruba čtyřmi roky při vyhlašování SMART programu. Musím přiznat, že
jsem k němu přistupoval z pozice nevěřícího Tomáše. Nevěřil jsem,
že by se kdy cosi takového v Česku mohlo ujmout… No, doma prý není nikdo
prorokem.
Sme veľmi radi, že sa nám za dobu fungovania SMART programu v Českej
republike podarilo stabilizovať štruktúru a veľmi široké portfólio
zákazníkov, ktorí navštevujú naše čerpacie stanice a využívajú ich
služby. A tiež, že ich úspešne motivujeme, aby sa ku nám pravidelene
vracali – natankovali u nás kvalitné pohonné hmoty a získavali za to
bodíky, ktoré môžu vymeniť za darčeky uvedené vo SMART katalógu. Nový
SMART katalóg im pravidelene na začiatku každého roku posielame až do
schránky.
Kdo se u nás může stát členem SMART klubu?
Každý, kdo využívá služeb na kterékoliv z čerpacích stanic Shell
v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. Vedle toho, že
využívá vysokého standardu služeb společnosti Shell, získává nejen
kvalitní pohonné hmoty a další zboží nabízené v síti prodejen Select,
ale také SMART body. SMART body pak může vyměnit za atraktivní zboží a
služby. Seznam všeho, co lze u Shellu získat, je obsažen v každoročně
vydávaném SMART katalogu, o němž se již zmiňovala paní inženýrka
Grniaková. Ten letošní je z hlediska nabídky opravdu výjimečný. Za
získané body pak může nejen nakoupit, ale i lyžovat, jít do kina, divadla
nebo třeba na večeři.
Zatím jsme hovořili o motivaci nás motoristů. Čistota, pořádek a
úroveň služeb, to je vždy nejen o technickém zvládání profesních
dovedností, ale zejména o lidské vstřícnosti.
Na začiatku fungovania SMART programu v Českej republike sme spolu s našimi
kolegami pripravili stretnutie všetkých nájomcov čerpacích staníc Shell,
kde sme im predstavili nový vernostný program, vysvetlili im myšlienku,
ktorá je ukrytá za názvom a ktorá je hlavným cieľom – starať sa
o našich zákazníkov tak, aby sa ku nám vždy radi vracali. V súčasnej
dobe pracujeme na projekte nového motivačného programu pre obsluhu
čerpacích staníc Shell, napriek tomu, že nie sú priamimi zamestnancami
spoločnosti Shell. Cieľom tohto projektu je podporovať ich stavovskú hrdosť
a pocit spolunáležitosti ku značke Shell. Aby sa vedeli na zákazníka milo
usmiať a dať mu najavo, že si ho vážia. Aby videli, napriek tomu, že nie
sú našimi zamestnancami, že na nich firma Shell myslí.