Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Mamaison Business & Conference Hotel Imperial Ostrava

Vít Neiser

Mamaison Business & Conference Hotel Imperial Ostrava je vyhledávaným kongresovým a business hotelem. Nacházíme se v srdci Ostravy, v blízkosti ostravského výstaviště, hlavních pamětihodností, administrativních, obchodních a zábavních center. Naše interiéry nabízejí energií nabité, a přitom klidné místo pro pobyt hostů. Mimo jiné venkovní a podzemní parking, vysokorychlostní internet, satelitní TV, bezplatný vstup do Relax centra s bazénem se slanou vodou a saunou, hostům je k dispozici masážní, kosmetický a kadeřnický salon. Disponujeme 151 pokojem a 11 apartmá a variabilním konferenčním zázemím – 7 sály (25 až 238m2) s celkovou kapacitou až 480 hostů. Náš gurmánský restaurant Legend a příjemná kavárna La Brasserie jsou oblíbeným útočištěm milovníků dobrého jídla. Zajišťujeme catering pro všechny typy akcí, přičemž klademe důraz na špičkové ingredience.

S generálním ředitelem Mamaison Business & Conference Hotelu Imperial Ostrava Vítem Neiserem se potkáváme 26. ledna 2011.
Pane řediteli, váš řetězcový kolega Jiří Gajdošík koncem loňského roku konstatoval zlepšování situace na trhu hotelových služeb (viz www.e-vsudybyl.cz, článek „Pražské hotely Mamaison Hotels and Residences “). Zaznamenáváte tyto signály i u vás?
Situace v Ostravě je stabilizovaná. Největší konkurent našeho hotelu je otevřen již od roku 2008 a Mamaison Business & Conference Hotelu Imperial se stále daří být v Ostravě číslem jedna. Jak do počtu ubytovaných hostů, tak co do výše dosahovaných cen. Mnohá konkurence ve snaze získat klienty šla s cenami dolů, což je špatně, protože ceny se jen těžko budou vracet do předchozích relací, které daleko víc odpovídaly významu moravskoslezské metropole. Začátkem roku 2010 jsme proto i my museli nepatrně snížit ceny, avšak od května 2010, v porovnání s rokem 2009, už byly vyšší. Zatímní průběh roku 2011 je záhadou. Leden je stejný, jako přes kopírák. V březnu tohoto roku se však v Ostravě otvírá další velký hotel, a tak jakékoliv předpovědi by byly věštěním, protože nevíme, co to s poptávkou a ostravským trhem hotelových služeb udělá.

V minulém vydání Všudybylu předseda představenstva akciové společnosti VÍTKOVICE, a.s. Ing. Jan Světlík říká: „Když jsme v rámci kandidatury na titul Evropské hlavní město kultury 2015 prezentovali projekt „Ostrava 2015“, jehož mottem bylo: „Místo pro šťastný život“, hlavní výtka byla, že je na Ostravu příliš ambiciózní.“ (viz www.e-vsudybyl.cz, článek: „Tam, kde bychom měli být rychlejší a dravější, jsme pomalejší a hloupější“). Jak se chcete vyrovnat s tím, že i díky takovémuto upozaďování hrozí v Ostravě přebytek hotelových kapacit?
Plán máme, ale ten zatím nebudu prozrazovat. Není to obranný plán, ale útočný. Chceme ukázat, že náš hotel je v Ostravě jedničkou už od roku 1904, a jsme přesvědčeni, že jí i nadále budeme, protože vždy můžeme nabídnout víc než ostatní hotely v našem regionu.