Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
CzechTourism se v roce 2007 podařilo oslovit čtyři stovky osobností,
které udávají tón cestovnímu ruchu ve světě. Poslední (čtvrtý)
mezinárodní workshop v roce 2007 pod názvem: „Looking for charm and
atmosphere? Enjoy the Czech Republic 2007! (Winter)“ byl zaměřen na
adventní a vánoční nabídku regionů České republiky. Ve dnech
30. listopadu až 5. prosince se na něj do Česka sjela stovka
touroperátorů a prestižních médií. Tematické cesty tentokrát směřovaly
do středních, severních, jižních, východních a západních Čech. Do
historických měst, za zámky, skanzeny lidové architektury a památkami
UNESCO. Závěrečné dva dny workshopu byly věnovány adventní atmosféře
Prahy. Tradiční průvodcovskou trasu nahradila jízda historickými
tramvajemi. Neopakovatelný pohled na město z oken vyhlídkových lodí
nabídla Vltava. Černé divadlo v Paláci Metro se hostům představilo
klasickou českou školou alternativního divadla beze slov. Pro novináře byly
v době workshopu připraveny odborné přednášky průvodců Pražské
informační služby na téma „Historie Prahy“ a v prestižních
pražských hotelích a restauracích zástěry, kuchařské čepice a hlavně
výzva: „Připravte tradiční české vánoční jídlo“. Společenský
večer se odehrával ve znamení adventu, mikulášské nadílky a českých
vánočních zvyků v Národním domě na pražských Vinohradech. Mediální
výstupy a konkrétní objem zakázek nasmlouvaných během workshopů roku
2007 svědčí o úspěšné strategii agentury CzechTourism, která se bude
touto cestou ubírat i v roce 2008. A jaká témata propagace jsou
připravena? „Česká lázeňská sezona“, „Industriální a technické
památky“, „Velikáni české hudby v kontextu k českým regionům“ a
„Česká kuchyně“.
Více informací: vedoucí oddělení PR a analýz CzechTourism Pavel Klicpera,
e-mail: klicpera@czechtourism.cz