Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Liga v Melantrichu

Jednatelé společnosti PMZCZ cousins provozující Restauraci v Melantrichu Marek Úlovec, Pavel Staněk a Zbyněk Úlovec, jednatel obchodního zastoupení pivovaru PERMON Sokolov společnosti Systém NET LINE Ladislav Sás a prezident Ligy pro cestovní ruch Jaromír Kainc vítali 5. října 2011 účastníky koktejl party Ligy pro cestovní ruch. Setkání, jehož součástí bylo představení piva Melantrich, se konalo v Restauraci v Melantrichu v Praze na Václavském náměstí pod záštitou starosty Městské části Praha 1 Oldřicha Lomeckého, jehož jsem požádal o několik slov zhodnocení.
Vítám na území Prahy1 otevření každé nové provozovny, která má smysl sem zapadnout. Kvalitní české pivo a česká kuchyně k nám láká bonitní zahraniční klientelu. Praha je totiž v situaci, kdy musí o přízeň nejenom turistů, ale i domácích hostů soupeřit s ostatními evropskými velkoměsty. Proto přeji Restauraci v Melantrichu hodně úspěchů. Bude-li točit poctivou míru a vařit poctivá česká jídla, o čemž nepochybuji, protože kvalitu jejích pokrmů jsem sám okusil, určitě bude prosperovat.

Pane starosto, zmínil jste, že Praha musí soupeřit o klienty. Většina ostatních krajů České republiky ale Prahu vnímá jako konkurenta. Jejich představitelé jí nezřídka vyčítají, že většina návštěvníků Česka směřuje na území Prahy 1.
Praha 1, jako tahoun turistického průmyslu Prahy potažmo České republiky, je něco jako mladoboleslavská Škodovka pro český automobilový průmysl. Není důvod to měnit, protože to je historicky dané, a potlačovat to, by znamenalo jenom ztráty. Naopak k nabídce, která už tady je, kulturních památek, historických pamětihodností, je potřeba přidat daleko vyšší míru pohostinnosti a kvality služeb, která v Česku pokulhávala. Ve srovnání s městy, jako jsou Vídeň, Mnichov, Paříž, Řím, k nám totiž přijíždí čím dál větší procento méně bonitních turistů. My bychom měli soupeřit o ty bonitnější, a soupeřit poctivě znamená nabízet lepší a kvalitnější služby.