Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Lázeňská sezona v Lázních Luhačovice, a. s., slavnostně
odstartovala ve dnech 6. až 8. května 2016 třídenním pásmem programů.
Jejich součástí bylo v neděli 8. května vyhlášení vítěze
designérské soutěže Luhačovický lázeňský pohárek 2016, do níž se
přihlásilo přes sto padesát tvůrců z Česka a Slovenska. Vítězem se
stala studentka Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze Adéla Chorá se
svým pohárkem NECTARIUM. Vítězný pohárek je návštěvníkům již
k dispozici a můžou si jej v Luhačovicích zakoupit.
Generální ředitel Lázní Luhačovice, a. s., MUDr. Eduard Bláha
k tomu uvedl: „Lázně Luhačovice mají od letošní sezony vlastní
unikátní lázeňský pohárek. Autorka Adéla Chorá nejlépe splnila hlavní
kritéria designérské soutěže, tedy inovaci a zároveň proveditelnost.
Pohárek stylizovala do podoby lučního kvítku. Název Nectarium jej vhodně
doplňuje. Je mezinárodně srozumitelný. Květ je zdrojem nektaru stejně jako
pohárek naší léčivé vody. Pohárek má jednoduchý tvar, a přesto je
hravý a originální. Do jeho středu je vsazeno brčko, které napodobuje
pestík květu. Tvar nádobky je čistý a drží se příjemně i vznešeně.
Je vyroben z vysoce kvalitního porcelánu. Chtěli jsme letošní sezonu
vybavit nějakým jednoznačným symbolem, který propojí tradice s moderními
trendy a možná i nastartuje novou tradici.“
Historicky první designérská soutěž Lázní Luhačovice, a. s.,
o nejkrásnější lázeňský pohárek otevřela své brány začínajícím
i profesně zkušeným designérům v říjnu 2015. Záštitu nad soutěží
převzal rektor Univerzity Tomáše Bati prof. Ing. Petr Sáha, CSc., odbornou
pomoc poskytly organizace CZECHDESIGN – centrum českého designu, Fakulta
multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a
Luhačovický okrašlovací spolek Calma. Technologickou podporu zajistil
karlovarský ateliér Futuree a samotnou realizaci manufaktura Queens Crown
z Chodova navazující na tradici výroby porcelánu z roku 1872.