Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
se tentokrát konala pod záštitou obchodního rady Obchodního
oddělení Rakouského velvyslanectví Dr. Michaela Angerera a předsedy
Hospodářské komory hl.m. Prahy Petra Kužela 29. ledna v hotelu Le
Palais*****de luxe v Praze. Ještě než Limousine Service Benz Car pana
Jaroslava Žižky rozvezl účastníky párty domů, obržel každý měsíční
permanentku na vstup do zdejšího fitness centra.
Protože se Le Palais právě v té době stal členem prestižního
mezinárodního rezervačního systému Leading Hotels of the World, požádal
jsem jeho ředitele Jiřího Gajdošíka o vyjádření, co tato událost pro
hotel Le Palais znamená.
The Leading Hotels of the World sdružují na čtyři sta nejluxusnějších
nezávislých hotelů po celém světě. Hotel Le Palais se stal jeho členem
mj. i proto, že disponuje méně než stem pokojů. Již při vyslovení
jmen – Adlon v Berlíně, The Oriental v Singapuru, Bel-air v Los
Angeles – se znalcům zatají dech. Pro Le Palais je proto velkou ctí
zařadit se mezi tyto špičky luxusního hotelnictví.
Jak se stát členem?
Každý hotel si musí zažádat u Head office LHW o test – tedy
o klasického mystery hosta. Znamená to, že od prvního kontaktu
s hotelem – tedy od telefonické rezervace až do check-outu netušíte, kdo
je tím, kdo rozhodne, zda kvalita hotelu a zejména služeb odpovídá
náročným požadavkům. Testováni jsme byli překvapivě brzy. Rezervace
proběhla již v pre-openingu a náš mystery host bydlel pouhý měsíc po
otevření!
Co následovalo?
Zhruba měsíc čekání a sebezpytování, co všechno při jeho pobytu
proběhlo špatně. Po tomto pro mne nekonečném období jsme obdrželi report
čítající sedmdesát stránek, v němž byl uveden každý detail pobytu.
Nutno podotknout, že celosvětový průměr kvality The Leading Small Hotels of
the World je 78,1 % a že Le Palais obdržel 80,8 %, na což jsme hrdí.
Ještě před reportem nám ale bylo předáno oficiální stanovisko, že Le
Palais splnil všechna očekávání a zařadil se mezi Leading Hotels of
the World.
Čím se Le Palais liší od ostatních pražských hotelů? Proč
právě vy? Nebo je běžné, že hotel tak krátce po otevření obdrží vstup
do The Leading Hotels of the World?
Zdaleka ne! Hotelům často trvá celé roky, než splní přísná kritéria.
My však jsme svůj cíl znali od samého počátku a tomu přizpůsobili práci
v pre-opening office – především formou cílených školení
personálu.
A čím se lišíme? Jsem přesvědčen, že po architektonické stránce je Le
Palais nejkrásnějším hotelem v Praze – ať pokoji, restaurací Le
Papillon, fitnessem, executive meeting roomem atd., ale to všechno by bylo
málo. O své hosty se skutečně staráme. S tím je samozřejmě spojena
obrovská časová náročnost, ale můj tým svou práci dělá s láskou,
což je cítit na každém kroku, za což mu i tímto děkuji!