Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Začátkem roku vstoupila na český trh cestovní kancelář
Happyland Bohemia propagační kampaní s nabídkou pobytových zájezdů
v kvalitních resortech v Řecku, Turecku, na Kypru, ve Španělsku, Egyptě.
Ředitelky této cestovní kanceláře paní Evy Matolínové jsem se začátkem
května zeptal: " Co až se léto zeptá, co jste dělali v zimě? Jak se tyto
investice zúročují?"
Prodej zájezdů se rozebíhá velmi slušně. Spolupráce s provizními
prodejci má vzestupný trend. Lidé si na nás zvykají. Zúročuje se naše
kampaň v tisku včetně rozhlasové a bilboardové reklamy. O katalogy
Happylandu je zájem. Těší nás zájem Čedoku, ESO travel. Velmi dobře se
vyvíjí naše spolupráce s internetovým prodejcem INVIA.CZ, s.r.o. Lidé se
naučili do naší pražské prodejny do Jugmannovy ulice č. 8 chodit
i osobně. Samozřejmě je to příjemné. Takže až se léto zeptá, co jsme
dělali v zimě a na jaře, odpovíme, že jsme český trh obohatili
o kvalitní rodinné pobyty s all inclusive službami zdarma pro děti do
dvanácti či patnácti let podle zvoleného resortu a místa pobytu.
U rodinných pobytů má all inclusive (byť jenom v případě dětí)
výrazné opodstatnění. Jsou-li dětem snadno dostupné nápoje, jídlo a
programy a pečuje-li o ně pozorný česky nebo slovensky mluvící animační
tým, výrazně to umocňuje rodinnou pohodu, a to přesto, že jejich rodiče
pro sebe třeba zvolí „pouze“ polopenzi.
Jaká podle vás bude letní turistická sezona v outgoingu?
Prognózy jsou nadějné. Kurz české koruny vůči dolaru a euru hraje ve
prospěch českých turistů. Co se týče českého trhu, i nadále se bude
vyvíjet směrem k posilování zavedených značek dobře vedených
cestovních kanceláří. Ostatně i Happyland Bohemia sází na budování
značky a na to, že si lidé v Česku zvykají pořizovat značkové zboží.
Není žádným tajemstvím, že se cestovní kancelář Happyland Bohemia
vydala cestou kvality. Nechceme být nejlevnější, ale vysoce konkurenční
v rámci všech, kteří poskytují kvalitní služby. A tak, jak v Česku
roste objem realizovaných pobytových zájezdů u moře s leteckou dopravou,
zvyšuje se i počet těch, kteří vyhledávají produkt takového typu, na
nějž se Happyland Bohemia orientuje. Někdejší tzv. luxus, ať ve způsobu
letecké dopravy do místa pobytu, nebo v úrovni ubytovacích a stravovacích
služeb atd. se v Česku stává standardem. Ostatně mnozí lidé se
opakovaně přesvědčili, že částka, kterou ušetřili při nákupu levného
zájezdu, velmi často bývá nižší, než pak činí jejich vydání
v pobytovém místě za standardní služby, které mohli mít v základní
ceně zájezdu, kdyby nešetřili za každou cenu a koupili si zájezd od
kvalitnější cestovní kanceláře. V případě našich pobytových
programů pak i bonus. S hotely jsme se totiž dohodli na tom, že dětem
našich klientů do 12 let a v některých případech do 15 let poskytují
bezplatně služby all inclusive.