Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Mezinárodní autopůjčovna Dvořák, Rent A Car působí na Letišti Praha-Ruzyně od roku 1995. Je držitelem licence celosvětové Advantage Rent a Car a provozuje služby pro mezinárodní autopůjčovnu Easy Car, která je dceřinou společností Easy Jet. Dvořák, Rent A Car má pobočky v Praze v Paláci Vltava, v Brně v Grandhotelu Brno. Disponuje širokou škálou vozidel, jež lze rezervovat přes celosvětové rezervační a distribuční servery Expedia, Travelocity a Viator. Vozidla své flotily značky Volkswagen mění po šesti, maximálně dvanácti měsících. Tvoří ji manuály i automaty všech kategorií. Všechny s klimatizací. Uniformovaný personál plynně hovoří anglicky.
S majitelem autopůjčovny Dvořák, Rent A Car panem Viktorem
Dvořákem se potkáváme vzápětí poté, co premiér Mirek Topolánek
symbolickým přestřižením stuhy 29. března deklaroval platnost
schengenského režimu i na česká letiště. Pane Dvořáku, pokud jsem si od
vás kdy půjčoval vůz, přebíral jsem jej a vracel na letišti
v Praze-Ruzyni.
Pobočka na pražském letišti je pro nás strategická, protože hlavně díky
jejímu umístění můžeme promptně vycházet vstříc zákazníkům svých
zahraničních smluvních partnerů. Ale nejen jim. Samozřejmě i českým
zájemcům a mezinárodní klientele, jež k návštěvě Česka volí
největší český vzdušný přístav. Dlouhodobě spolupracujeme s řadou
leteckých dopravců. Jsme rádi, že nám Letiště Praha umožňuje mít
autopůjčovnu Dvořák, Rent A Car v Parkingu C, kde máme nadstandardní
zázemí.
Vaše dceřiná společnost Car Service – Chauffeur Service
& Limousine Service Českou republiku zastupuje v National Limousine
Association a v Driven Worldwide. Dvořák, Rent A Car jejím
prostřednictvím zabezpečuje hotelový limousine service pro řetězce Vienna
International a CPI Group.
Ano, jeho nejnovější „vlajkovou lodí“ je Clarion Congress Hotel
Prague****, o jehož slavnostním otevření první dámou paní Livií
Klausovou informoval minulý Všudybyl. Car Service – Chauffeur Service &
Limousine Service provozuje vozidla do maximálně jednoho roku stáří a
sedmdesáti tisíc najetých kilometrů. Kvalita limousine servisu stojí a
padá nejen s kvalitami techniky, ale zejména řidičů. Ti naši jsou
technicky zdatní, umí jak tzv. chauffeur a hotelový servis, tak jízdu
v policejních kolonách. Jsou jazykově vybaveni a oblečeni ve firemních
oblecích, jež speciálně pro nás šije OP Prostějov. Intenzivně
využíváme informační technologie, zejména pak GPS. Můžeme tak sledovat,
kudy vozidlo jede a jakou rychlostí a do značné míry i reakce řidiče.
Technologie samozřejmě umožňují i přenášení obrazu, což aplikujeme
u některých z autobusů Gray Line, společnosti, kterou v Česku
zastupujeme.
Ano, už pět let jste držiteli licence Gray Line.
Gray Line je největší společností na světě specializující se na
vyhlídkové okružní jízdy. Její zakladatel Louis Bush s nimi začal ve
Washingtonu D.C. v roce 1910. Dnes Gray Line nabízí prohlídkové jízdy ve
městech po celém světě včetně českých. České cestovní kanceláře
mohou s Gray Line prostřednictvím firmy Gray Line Czech Republic uzavřít
celosvětovou agenturní smlouvu. Díky internetovým stránkám www.grayline.com, lze koupit voucher na
okružní jízdy, transfery a další služby. Softwarové systémy Ibis
„Intelli-mark Technology“ a „EZREZ“ umožňují využívat tyto služby
kdekoliv na světě. V současné době je využívá osmdesát tisíc
touroperátorů. Díky nim mají přístup ke zhruba pětačtyřiceti tisícům
produktů. V roce 2007 tak bylo obslouženo na šestadvacet milionů klientů.
Provozovatelům turistických atraktivit, hradů, zámků, muzeí, galerií atd.
Gray Line umožňuje zařazení jejich objektů do systému celosvětového
on-line prodeje. K velkým výhodám tohoto byznysu patří anulování rizika
nezaplacení služeb ze strany objednavatele a také to, že těmto turistickým
cílům a produktům prostřednictvím internetových vyhledávačů zajišťuje
nejen globální distribuci, ale i vysoce účinnou celosvětovou
propagaci.