Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Nejoceňovanější reklamní spot roku 2012 se natáčel v Česku. Podle statistik Gunn Reportu je reklama na francouzskou televizní stanici Canal+ nejúspěšnějším spotem za posledních 14 let.
Gunn Report vychází ze sčítání ocenění na festivalech reklamy. Sám
klip získal mnoho cen a režisér spotu Matthijs van Heijningen je zároveň
nejoceňovanějším režisérem roku 2012.
„Čím víc se díváte na stanici Canal+, tím víc milujete film,“ zní
slogan reklamy na francouzský satelitní kanál. Celé natáčení spotu se
odehrávalo v Česku, konkrétně na hradě Kost, na Barrandově,
v symfonickém studiu v Hostivaři a také v kancelářích české firmy
Unit+Sofa, která natáčení zajistila. Také Český Krumlov se stal
dějištěm výpravné reklamy: režisér Peter Thwaites si toto jihočeské
město vybral pro svou novou kampaň na pivo Guinness, konkrétně druhý spot
ze série „Made of More“. Ten vypráví příběh neobyčejných magických
hodin, které se rozhodnou samy řídit čas tak, aby vylepšily osudy města
i místních lidí. Děj černobílé reklamy se odehrává na konci
19. století a pozorní diváci v ní poznají známá místa Českého
Krumlova, například náměstí Svornosti s barokní kašnou, Lazebnický most
či bývalý kostel sv. Jošta na Latráně. Spot byl natočen v průběhu
pěti říjnových dní minulého roku. Ve Velké Británii se vysílá od 24.
ledna.
„Agentura CzechTourism podporuje jako jedno z mnoha odvětví regionálního
turismu filmový turismus. Institut turismu ČR, který se tomuto specifickému
typu cestovního ruchu věnuje, pracuje na projektu Filmový turismus –
produkt cestovního ruchu, jehož cílem je vytvořit na národní
a regionální úrovni inovativní a ucelený produkt cestovního ruchu
zaměřený na filmový turismus,“ říká generální ředitel agentury
CzechTourism, Rostislav Vondruška. Hlavní motivací návštěvníků je
v tomto případě touha zhlédnout natáčecí nebo filmová místa – ať
už v průběhu natáčení či po distribuci hraného filmu do kin nebo
do televizního vysílání.
Jakub Hlaváček, ředitel Institutu cestovního ruchu ČR, doplňuje:
„V rámci projektu počítá agentura se zapojením nových technologií.
Vznikne mimo jiné mobilní aplikace, která bude turistu provázet po místech
známých z filmů. Využijeme také videosekvence a fotografie z tuzemských
filmů, kde jsou české lokace, chceme přizpůsobit nabídku regionu pro
filmového turistu a podobně.“
Agentura CzechTourism podporuje regiony, aby mohly tento specifický druh
cestovního ruchu naplno rozvinout.
Mgr. Eva Gregorová, tiskové oddělení CzechTourism