Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Česko je zemí neobyčejných příběhů, které stojí za to vyprávět a prožívat. S tímto sdělením odstartovala v dubnu nová kampaň agentury CzechTourism. Jejím cílem je do Česka přilákat movitější klientelu se zájmem o poznávací turistiku.
Kampaň má pomoci zbořit stereotypy, které jsou s vnímáním Česka
v zahraničí spojeny. Image levné středoevropské destinace se snaží
překonat vizuálně a obsahově atraktivní prezentací představující zemi
s bohatou historií a přítomností plnou kontrastů i paradoxů.
„Změnit vnímání není jednoduchý ani rychlý proces. Věříme ale, že
se Česko s jeho výjimečným kulturním potenciálem podaří dostat na
‚must-see list‘ budoucích návštěvníků,“ vysvětluje generální
ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Kampaň poprvé uceleně představuje výstupy celoroční práce na vizuálním
stylu a novém zpracování turistických materiálů. Tradiční informativní
popisy atraktivit vystřídaly mikropříběhy přibližující místa
vyprávěním, které volně spojuje historii, architekturu, politiku či
sociologii. Na stránkách stories.czechtourism.com postupně roste unikátní
kniha příběhů mapující jednotlivé turistické destinace a zároveň také
zajímavé aspekty života v současném Česku. Do tvorby obsahu agentura
aktivně zapojuje regionální partnery, kteří mohou stránky podpořit svými
materiály. V dalším kroku chce angažovat také samotné návštěvníky,
aby se s ostatními podělili o své vlastní příběhy a přidali se tak
k síti neformálních ambasadorů Česka.
Mgr. Markéta Chaloupková, hlavní projektový manažer IOP