Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































CzechTourism zve do země příběhů

Česko je zemí neobyčejných příběhů, které stojí za to vyprávět a prožívat. S tímto sdělením odstartovala v dubnu nová kampaň agentury CzechTourism. Jejím cílem je do Česka přilákat movitější klientelu se zájmem o poznávací turistiku.

Kampaň má pomoci zbořit stereotypy, které jsou s vnímáním Česka v zahraničí spojeny. Image levné středoevropské destinace se snaží překonat vizuálně a obsahově atraktivní prezentací představující zemi s bohatou historií a přítomností plnou kontrastů i paradoxů.
„Změnit vnímání není jednoduchý ani rychlý proces. Věříme ale, že se Česko s jeho výjimečným kulturním potenciálem podaří dostat na ‚must-see list‘ budoucích návštěvníků,“ vysvětluje generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Kampaň poprvé uceleně představuje výstupy celoroční práce na vizuálním stylu a novém zpracování turistických materiálů. Tradiční informativní popisy atraktivit vystřídaly mikropříběhy přibližující místa vyprávěním, které volně spojuje historii, architekturu, politiku či sociologii. Na stránkách stories.czechtou­rism.com postupně roste unikátní kniha příběhů mapující jednotlivé turistické destinace a zároveň také zajímavé aspekty života v současném Česku. Do tvorby obsahu agentura aktivně zapojuje regionální partnery, kteří mohou stránky podpořit svými materiály. V dalším kroku chce angažovat také samotné návštěvníky, aby se s ostatními podělili o své vlastní příběhy a přidali se tak k síti neformálních ambasadorů Česka.
Mgr. Markéta Chaloupková, hlavní projektový manažer IOP