Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































CzechTourism na veletrhu Holiday World poprvé představil nový vizuální styl

Agentura CzechTourism 7. února 2013 na veletrhu Holiday World představila nový vizuální styl turistické prezentace Česka, který se bude postupně promítat do veškerých aktivit agentury.

Vizuální styl destinace a značky CzechTourism vytvořilo studio Marvil, které v červenci vyhrálo v náročném dvoukolovém tendru. Vítězný návrh si pohrál s názvem destinace a vsadil v komunikaci vůči turistům i partnerům agentury na srozumitelné a čitelné principy. Výsledná práce je nominována na Cenu veřejnosti v soutěži Czech Grand Design, kde je možné ji svým hlasem podpořit až do 10. března 2013.
Agentura za svou dvacetiletou existenci změnila logo pouze dvakrát, k výraznější změně došlo v roce 2002 spolu se změnou názvu organizace (ČCCR – CzechTourism), kompletním rebrandingem ovšem prochází vůbec poprvé. „Realizaci napomohl speciální projekt spolufinancovaný evropskými fondy, díky kterému můžeme novou prezentaci představit veřejnosti u nás a prostřednictvím marketingových kampaní také v Evropě a zámoří,“ vysvětluje generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Jednotný vizuální styl se projeví nejen v inzerátech a tiskovinách, ale také v nové expozici, kterou uvidí návštěvníci veletrhu Holiday World. Designovou proměnou prošly rovněž kmenové stránky kudyznudy.cz a czechtourism.com. Změnu v dosavadní prezentaci pocítí i partneři agentury, kteří využívali stávající logo. To nové budou moci získat po přihlášení do on-line manuálu (www.brand.czechtourism.cz), který nahrazuje tradiční tištěné brand booky.
Největší premiérou nové strategie a vizuálního stylu bude marketingová kampaň, která se od letošního dubna představí v Evropě nebo Rusku. Kampaň má podpořit image České republiky jako skvělé poznávací destinace, a to především formou poutavých příběhů, spojených s jedinečnými místy v Česku.
Videoprezentace nového vizuálního stylu: https://www.youtube.com/watch?…
Pavel Klicpera,
vedoucí tiskového oddělení
a tiskový mluvčí CzechTourism