Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Než to mi se nelíbilo, že sem ty ulice na mnoha místech jako
protržené viděl, takže leckdes jedna do druhé vbíhala: což mi se
snadného zmatení a zblouzení znamením zdálo.
Jan Amos Komenský, Labyrint světa a ráj srdce, l.
P. 1623
Inspirací k pojmenování časopisu Všudybyl byl Všudybud, průvodce
„Labyrintem světa“, a čtyři sta let aktuální Komenského alegorie
citované v úvodnících Všudybylu. Všudybyl jednadvacátým rokem iniciuje
poptávku oblastí, oborů a profesí, které s turisty a hosty nepřicházejí
do obchodního či pracovního kontaktu po tom, aby mobilní kupní síla víc
přispívala k jejich prosperitě a rozvoji. Podporuje šíření dobré
pověsti země, protože kladný vtah k jejím obyvatelům, produktům,
místům a cílům je stěžejním faktorem pro směrování dalších stovek
miliard korun do Slezska, Moravy a Čech. Zatím totiž díky tomu, že jejich
regiony každoročně nenavštíví desetitisíce spotřebitelů odjinud,
zhodnocují pouhý zlomek svého potenciálu. Všudybyl proto mentoruje ty,
kteří si cestovní ruch pletou s cestováním (byznys s konzumací) a
neumožňují naší zemi tím, že je, víc pomáhat podnikatelským subjektům
vydělávat na sociální jistoty a blahobyt obyvatel Česka. Šíří osvětu,
že z hlediska národních hospodářských zájmů je cestovní ruch o tom,
peníze inkasovat, dostávat do systému včetně veřejných rozpočtů země,
a ne kam peníze vozit utrácet. A protože taková osvěta nemá mezi
profesionály cestovního ruchu smysl, jsou cílovými skupinami Všudybylu
lidé rozmanitých profesí a oborů z různých oblastí, díky nimž lze
posilovat obecné povědomí, že v tržní ekonomice jsou kupní síla a
poptávka klíčovými faktory úspěchu. Zkrátka, až zhodnocení práce,
výrobků, služeb a myšlenek – jejich ziskový prodej domácím
spotřebitelům na vnitřním trhu; zahraničním spotřebitelům díky
exportu; nebo příchozím zahraničním a domácím spotřebitelům díky
cestovnímu ruchu.
Jaromír Kainc