Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Než to mi se nelíbilo, že sem ty ulice na mnoha místech jako protržené viděl, takže leckdes jedna do druhé vbíhala: což mi se snadného zmatení a zblouzení znamením zdálo.
Jan Amos Komenský, Labyrint světa a ráj srdce, l. P. 1623

Což mi se snadného zmatení a zblouzení znamením zdálo

Inspirací k pojmenování časopisu Všudybyl byl Všudybud, průvodce „Labyrintem světa“, a čtyři sta let aktuální Komenského alegorie citované v úvodnících Všudybylu. Všudybyl jednadvacátým rokem iniciuje poptávku oblastí, oborů a profesí, které s turisty a hosty nepřicházejí do obchodního či pracovního kontaktu po tom, aby mobilní kupní síla víc přispívala k jejich prosperitě a rozvoji. Podporuje šíření dobré pověsti země, protože kladný vtah k jejím obyvatelům, produktům, místům a cílům je stěžejním faktorem pro směrování dalších stovek miliard korun do Slezska, Moravy a Čech. Zatím totiž díky tomu, že jejich regiony každoročně nenavštíví desetitisíce spotřebitelů odjinud, zhodnocují pouhý zlomek svého potenciálu. Všudybyl proto mentoruje ty, kteří si cestovní ruch pletou s cestováním (byznys s konzumací) a neumožňují naší zemi tím, že je, víc pomáhat podnikatelským subjektům vydělávat na sociální jistoty a blahobyt obyvatel Česka. Šíří osvětu, že z hlediska národních hospodářských zájmů je cestovní ruch o tom, peníze inkasovat, dostávat do systému včetně veřejných rozpočtů země, a ne kam peníze vozit utrácet. A protože taková osvěta nemá mezi profesionály cestovního ruchu smysl, jsou cílovými skupinami Všudybylu lidé rozmanitých profesí a oborů z různých oblastí, díky nimž lze posilovat obecné povědomí, že v tržní ekonomice jsou kupní síla a poptávka klíčovými faktory úspěchu. Zkrátka, až zhodnocení práce, výrobků, služeb a myšlenek – jejich ziskový prodej domácím spotřebitelům na vnitřním trhu; zahraničním spotřebitelům díky exportu; nebo příchozím zahraničním a domácím spotřebitelům díky cestovnímu ruchu.
Jaromír Kainc