Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Česko – země strhujících příběhů 17 destinací napříč celým Českem

Státní agentura na podporu cestovního ruchu CzechTourism 6. března 2014 v mediálním středisku CzechTourismu Orbis pořádala tiskovou konferenci k průběhu kampaně Česko – země strhujících příběhů, která poutavou formou propaguje 17 turistických destinací České republiky. Její součástí je i stejnojmenná brožura obsahující pozoruhodná fakta a vyprávění ze známých i dosud neobjevených míst.

CzechTourism
v prosinci zveřejnil na webu zima.ceskozeme­pribehu.cz online publikaci, která zve tuzemské i zahraniční turisty do 17 destinací napříč celým Českem. Poutavé osobní příběhy, málo známá fakta a přitažlivé fotografie mají i tištěnou podobu. Lidé se tak s touto brožurou setkávají jako přílohu v tisku, nacházejí ji na sedadlech v některých vlakových spojích a k dispozici zdarma je i v infocentrech CzechTourism a na některých akcích pro veřejnost, jichž se CzechTourism účastní. „Navzdory popularitě internetu jsme od tištěné formy neustoupili. Na cestách každý internet nemá. Navíc má vůně a šustění papíru stále své nezaměnitelné kouzlo,“ poznamenal generální ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška.

Kampaň,
která poodhaluje kouzlo slavných i dosud neobjevených míst, probíhá v Česku a v příhraničních oblastech Německa, Rakouska, Slovenska a Polska. Zpočátku se zaměřovala na online aktivity. Od února však propagace Česka vrcholí: tištěná brožura kampaně se dostane do rukou čtenářů prostřednictvím speciálních příloh v tisku a v dopravních prostředcích. CzechTourism navázal spolupráci se společností České dráhy – cestující tak najdou brožury se strhujícími příběhy přímo na svých sedadlech.

Na vytváření publikace
se aktivně spolupodílely jednotlivé regiony. K návštěvě zvou dobrodruhy, příznivce relaxace i netradiční zábavy a nezapomínají ani na rodiny s dětmi. Lákají například na nejdelší bruslařskou dráhu světa na Lipně, ke kouzelným pramenům západočeských lázní, na musherskou trasu pro psí spřežení na Vysočině, na výlet po stopách Aloise Nebela v Jeseníkách a mnoho dalšího. Publikace vyšla v českém a anglickém jazyce.
Kampaň Česko – země strhujících příběhů je součástí projektu Podpora tvorby produktů a marketingu cestovního ruchu v regionech, který je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj. Více informací najdete na webové adrese: zima.ceskozeme­pribehu.cz.
Mgr. Michaela Klofcová, Dis., vedoucí oddělení Media Relations CzechTourismu