Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
V průběhu květnu 2009 je na všech letech Delta airlines v rámci
pětiminutových reklamních spotů prezentována Česká republika jako
atraktivní destinace. Na 3 miliony pasažérů této letecké společnosti
během této doby budou mít možnost spatřit záběry západočeských
lázní, jedinečných pražských památek, moravské vinařské stezky a
našich památek UNESCO.
„Tyto způsoby propagace České republiky v zahraničí jsou v dnešní
době jedny z nejefektivnějších, jelikož během jednoho měsíce
oslovíme takovou reklamou statisíce pasažérů“, komentoval kampaň
ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.