Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Pane primátore, hovoříme spolu v rámci prezentační tiskové
konference projektu “Brno – město uprostřed Evropy … festival zábavy
pod hrady Špilberk a Veveří 2001“
Brno se rozhodlo inspirovat se v budování svého přístupu a vztahu
k hostům pohodou a pohostinností jihomoravského venkova. To jsou základní
atributy mezilidských vztahů, jež si jako člověk, který se tam narodil,
s vesnicí spojuji.. Ve městech se však vytrácí. Buďme jihomoravskou
veletržní metropolí, ale zachovejme si individuální přístup ke každému
návštěvníku.
Brno je veletržním městem. Tyto ambice ale má řada velkých
evropských měst.
Přeci jenom bych si na určitý rozdíl dovolil upozornit. U nás v Brně se
o výstaviště velmi pečlivě pečuje. Výstaviště se rozvíjí. Každý,
kdo veletrhy v poslední době navštívil, jistě zaregistroval řadu
pozitivních změn. Ty ale nevedly k tomu, že by musel návštěvník více
zaplatit. Stále lepší služby za rozumnou cenu signalizují, jak hodně nám
záleží na dlouhodobém rozvoji veletržního areálu a nikoliv jen na
okamžitém zisku. Veletrhy a vše, co s nimi ve veletržní metropoli
souvisí, chceme rozvíjet s dlouhodobou perspektivou. Z toho důvodu klademe
maximální důraz na pohostinnost a služby. Jedná se nejen o služby
poskytované přímo v areálu výstaviště, ale i mimo něj. Mám na mysli
komfort dopravního spojení, hotelový servis a nabídku kulturních
programů.
Pane Morávku, společnost SNIP & CO. se déle něž 8 let
úspěšně zabývá prezentačními akcemi, oslavami regionálních jubileí
apod. Velmi často je tomu ve spolupráci s městem Brnem, BVV, a.s. a
dalšími subjekty. Vaše propagační projekty staví na rozmanitosti, na
atraktivních tématech, a to i v oblasti incomingového a domácího
cestovního ruchu. Jaký je cíl nejnovějšího ročníku projektu „Brno –
město uprostřed Evropy … festival zábavy pod hrady Špilberk a Veveří
2001„?
Přilákat do Brna co nejvíce turistů a návštěvníků, pobavit a potěšit
co nejvíce místních občanů jejich přátel a hostů. Projekt je
marketingově postaven na dlouhodobé perspektivě workshopů, nabídek nejenom
samotného města Brna, ale i dalších oblastí jižní Moravy. Budou se zde
prezentovat města Slavkov, Břeclav a další. V dlouhodobější perspektivě
by pak měl tento pilotní projekt zvát na další projekty, které jsou na
jižní Moravě, ale v dalších regionech České republiky pořádány pro
turisty i místní obyvatele.