Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Zlatá hvězda v Třeboni v roce sedm

S ředitelem hotelu Zlatá hvězda v Třeboni, panem Františkem Hesem se potkáváme při příležitosti oslav sedmého výročí otevření tohoto hotelu, které začaly koncertem Ládi Kerndla v Divadle J.K. Tyla. Pane řediteli, malebné jihočeské město Třeboň teď má díky Zlaté hvězdě vůbec první čtyřhvězdičkový hotel.
Ano, je to dárek společnosti Adria Neptun, spol. s r.o. k sedmému výročí jejího působení v tomto městě. Pro nás, pro personál, jsou čtyři hvězdy obrovským závazkem. Dopracovali jsme se k nim po sedmileté, myslím si, úspěšné práci. Především jsou ale vyjádřením vztahu majitelů hotelu k Třeboni jako krásnému a ekonomicky perspektivnímu městu, v němž se vyplácí investovat. Právě tato skutečnost je vedla k tomu vložit nemalé investice do další z etap zvelebení hotelu tak, aby splňoval kategorizační kritéria čtyř hvězd.

Pokud bych měl bilancovat uplynulých sedm let, podařilo se vám hotel dostat do povědomí širokého spektra incomingových agentur a cestovních kanceláří, lázeňských hostů, individuálních turistů přijíždějících do Třeboně. Dá se říci, že hotel Zlatá hvězda si čtvrtou hvězdu sám vyžádal.
Ano. Přistoupili jsme k náročné rekonstrukci, která byla uskutečněna za rekordních osm týdnů. Její součástí byly kompletní obnova a inovace pokojů, kotelny, úpravny vody, protipožárních a bezpečnostních systémů hotelu apod. Zlatá hvězda tak do Evropské unie vstupuje připravena. Je to závazek i pro nás, zaměstnance. Hoteloví hosté doposud oceňovali tříhvězdičkový hotel. Teď se budeme snažit o to, aby si mohli říci: „Ano, spali jsme ve čtyřhvězdičkovém hotelu a líbilo se nám tam.“ To, že máme nové interiéry a hotelový mobiliář ještě nemusí nic znamenat, už proto, že to bývá vnímáno jako samozřejmost. Záleží na celkovém dojmu, a ten dělají i kvalitní služby a vstřícný přístup hotelového personálu k hostům.




www.zhvezda.cz