Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
S ředitelem hotelu Zlatá hvězda v Třeboni, panem Františkem
Hesem se potkáváme při příležitosti oslav sedmého výročí otevření
tohoto hotelu, které začaly koncertem Ládi Kerndla v Divadle J.K. Tyla. Pane
řediteli, malebné jihočeské město Třeboň teď má díky Zlaté hvězdě
vůbec první čtyřhvězdičkový hotel.
Ano, je to dárek společnosti Adria Neptun, spol. s r.o. k sedmému výročí
jejího působení v tomto městě. Pro nás, pro personál, jsou čtyři
hvězdy obrovským závazkem. Dopracovali jsme se k nim po sedmileté, myslím
si, úspěšné práci. Především jsou ale vyjádřením vztahu majitelů
hotelu k Třeboni jako krásnému a ekonomicky perspektivnímu městu,
v němž se vyplácí investovat. Právě tato skutečnost je vedla k tomu
vložit nemalé investice do další z etap zvelebení hotelu tak, aby
splňoval kategorizační kritéria čtyř hvězd.
Pokud bych měl bilancovat uplynulých sedm let, podařilo se vám
hotel dostat do povědomí širokého spektra incomingových agentur a
cestovních kanceláří, lázeňských hostů, individuálních turistů
přijíždějících do Třeboně. Dá se říci, že hotel Zlatá hvězda si
čtvrtou hvězdu sám vyžádal.
Ano. Přistoupili jsme k náročné rekonstrukci, která byla uskutečněna za
rekordních osm týdnů. Její součástí byly kompletní obnova a inovace
pokojů, kotelny, úpravny vody, protipožárních a bezpečnostních systémů
hotelu apod. Zlatá hvězda tak do Evropské unie vstupuje připravena. Je to
závazek i pro nás, zaměstnance. Hoteloví hosté doposud oceňovali
tříhvězdičkový hotel. Teď se budeme snažit o to, aby si mohli říci:
„Ano, spali jsme ve čtyřhvězdičkovém hotelu a líbilo se nám tam.“ To,
že máme nové interiéry a hotelový mobiliář ještě nemusí nic znamenat,
už proto, že to bývá vnímáno jako samozřejmost. Záleží na celkovém
dojmu, a ten dělají i kvalitní služby a vstřícný přístup hotelového
personálu k hostům.