Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Vždycky něco navíc, vysoce účinná reklama

Mezi základní lidské hodnoty patří kromě svobody, rovnosti a vzájemné solidarity i sociální jistoty, důstojné pracovní podmínky a prostředí. Tyto principy se Groupe Cheque Déjeuner snaží převádět do každodenního praktického života prostřednictvím služby jídelních šeků. Firma Le Cheque Déjeuner byla založena ve Francii v roce 1964. Neustále potvrzuje svou profesionalitu a schopnost uspokojovat potřeby klientely. Kromě stravenek i v oblasti šeků kulturních a sociálních. Dnes je Groupe Cheque Déjeuner jasným uchazečem o první pozici na evropském trhu. Je zastoupena v Česku, Francii, Itálii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, na Slovensku a ve Španělsku. Roční obrat Groupe Cheque Déjeuner představuje 1,45 miliard euro. Vydá 290 milionů šeků pěti milionům každodenních uživatelů, z toho dvě stě dvaceti tisícům v České republice.

Od posledního povídání s Le Cheque Déjeuner před rokem se udála spousta věcí. Kromě slušné růstové dynamiky v rozšiřování počtu držitelů stravenek učinilo Le Cheque Déjeuner výrazný krok v oblasti propagace a reklamy. Ilustruje to skutečnost, že bylo mediálním partnerem megakoncertu slovenské hudební skupiny Elán. Proto si dnes s obchodním ředitelem společnosti Le Cheque Déjeuner Mgr. Janem Tomáškem budeme více než minule, kdy jsme hovořili o firemní sociální politice a péči o lidské zdroje (1/03 str. 28–29), povídat o šekové knížce Le Cheque Déjeuner jako o vysoce účinném reklamním nosiči.
Spolupráce s pořadateli koncertu skupiny Elán byla vícestranná. Pořadatelům koncertu jsme poskytli vysoce účinné propagační médium – naše šekové knížky. Na oplátku nám pro klienty Le Cheque Déjeuner poskytli slevu na slevové kupóny, které jsme v šekových knížkách distribuovali v rámci naší filozofie, vždycky něco navíc. Tzn., že naši klienti mohli na tento koncert získat vstupenku s desetiprocentní slevou. Řadu z nich to, soudě podle ohlasů, vzhledem k cenám vstupenek velmi potěšilo. Zásada, něco navíc, je filozofií naší společnosti. Teď v předvánoční době mají klienti možnost díky našim šekovým knížkám nakupovat s desetiprocentní slevou šperky v prodejnách Khoon. Šeková knížka obsahuje i slevový kupon na útratu v restauraci Koliba, která byla nedávno otevřena v Praze 4 v Gregorově ulici a specializuje se na slovenské a slovácké speciality.

Je možné konstatovat, že šekové knížky se stravenkami a slevovými kupony Le Cheque Déjeuner jsou novým a vysoce účinným reklamním nosičem na českém reklamním trhu.
Ano. Jejich předností je veliký počet oslovených osob s nízkými náklady na zásah. Vysoká účinnost vyplývá z faktu, že se reklamní kupon nachází v těsné blízkosti jídelních kuponů, cenin, které si každý pečlivě opatruje a dennodenně je užívá. Šeková knížka Le Cheque Déjeuner vylučuje tzv. „efekt slepoty“ pro nevhodné umístění reklamy. Naopak způsobuje velmi výrazné podprahové pozitivní vnímání každodenně používané a pečlivě opatrované užitečné cenné věci. Šekové knížky Le Cheque Déjeuner s reklamními a slevovými kupony jsou vhodným médiem pro doplnění komunikačního mixu, oslovujícím širokospektrální cílovou skupinu dospělého ekonomicky aktivního obyvatelstva. Jsou reklamním médiem, které ke dnešnímu dni v Česku zaručuje přes dvě stě dvacet tisíc oslovených osob a přes šest milionů shlédnutí s téměř stoprocentní jistotou opakovaného shlédnutí. Toto reklamní médium geograficky pokrývá celou Českou republiku, přičemž vykazuje výrazně nižší náklady na oslovení jedné osoby než další tisková média.








www.chequedejeuner.cz