Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































VECTOR INTERNATIONAL s.r.o.
od roku 1993 podniká a obchoduje s hotelovým vybavením. Je garantovaným dodavatelem Asociace hotelů a restaurací České republiky a výhradním zástupcem špičkových světových firem i tuzemských výrobců.

Vybavení pokojů
Minibary, hotelové sejfy, zámkové systémy, hotelové televizory, Pay TV systémy, dekorace; hotelové desky; pokojové koše; ramínka; rychlovarné sady; svítidla; TV držáky a stojany; žehlicí soupravy, hotelové postele a matrace.

Koupelny a toalety
Vysoušeče vlasů, kosmetická zrcátka, koupelnové doplňky a koše, osoušeče rukou, kompenzační pomůcky; nástěnné popelníky; koupelnové lampy; osobní váhy; spotřební materiál; sprchový program; zásobníky, dávkovače; zrcadla.

Hotelová kosmetika
Čtyři kompletní sady hotelové kosmetiky – řada Aqua; řada Beaufort; řada Natural Beauty; řada Relax Refresh Revive; zápalky, čokoládky.

Textil
Ložní prádlo; pantofle; polštáře a přikrývky; přehozy; ručníky a osušky; ubrusoviny; závěsy; župany.

Nábytek
Kufrboxy; lehátka; lůžka; matrace; pokojový nábytek; restaurační nábytek; stoly; věšáky; židle.

Housekeeping
Odpadové hospodářství; úklidové nářadí; úklidové vozíky; vozíky na prádlo; vozíky na zásobování minibarů; vozíky pro pokojový servis; vozíky pro pokojské; vysavače a čisticí stroje.

Lobby
Bagážové vozíky; čističe obuvi; držáky na noviny; jmenovky; klíčenky; koše; popelníky; lanové zábradlí; pultové zvonky; stojany na deštníky; vlajky.

Konference a catering
Banketní stoly; banketní židle; rautové sukně; řečnické pulty; taneční parkety a pódia; vozíky na banketní vybavení.

Restaurace a kuchyně
Bufetové pulty; jídelní lístky; menu stojany; přepravky na jídlo.

Orientační systémy
Dveřní štítky; stojanové tabule, klíčenky.

Vector International slaví patnácté výročí

VECTOR INTERNATIONAL s.r.o. letos slaví patnácté výročí své existence. Je garantovaným dodavatelem hotelového vybavení Asociace hotelů a restaurací ČR. Jeho klienti se počítají na stovky. V souvislosti s hlavním tématem vydání Všudybylu jsem o rozhovor požádal jednatele této firmy Ing. Attilu Balogha. Pane řediteli, při vstupu do vašeho showroomu jsem si uvědomil, že jsem se se zde předváděnými předměty setkal v nejluxusnějších hotelích včetně karlovarských Grandhotel Pupp a Carlsbad Plaza, pražských Le Palais, Imperial; Carlo IV. Boscolo, Four Seasons; InterContinental atd. atd.
My ale nabízíme široký sortiment hotelového a restauračního vybavení pro celou škálu ubytovacích zařízení a restaurací, včetně malých rodinných. Tedy nejen pro luxusní hotely. Zmínil jste naše výročí. Před patnácti lety jsme začínali pouze se sejfy a minibary. Dnes obchodujeme s více než stovkou komodit a více než třemi tisícovkami položek zboží. Kolekci svého zboží sestavujeme tak, aby u nás pokud možno každý hoteliér našel, co právě potřebuje.

Referenční přehled odběratelů Vectoru uvedený na vašich webových stránkách www.minibar.cz je úctyhodně dlouhý. Jak své potenciální zákazníky získáváte?
Účinným nástrojem jsou naše internetové stránky. Jsme v internetových vyhledávačích. Využíváme řadu časopisů a účastníme se prezentačních akcí. Velmi užitečnou platformou a garanční záštitou nám je Asociace hotelů a restaurací České republiky. Zpočátku jsme byli členy sdružení HoReCa.a předloni, v rámci jejího sloučení s Národní federací hotelů a restaurací České republiky, jsme se automaticky stali členy nově vzniklé nástupnické asociace. Máme tak daleko lepší přístup k potenciální klientele a rádi využíváme možností účastnit se jí organizovaných road show a dalších akcí pro širokou členskou platformu.

Jaké jsou trendy v hotelovém vybavení?
Ačkoliv už je tomu patnáct let, co v této branži podnikáme, nejpopulárnější stále zůstávají minibary a sejfy. V poslední době roste poptávka po kartových zámkových systémech, jež hoteloví hosté preferují oproti klasickým klíčům. Dalším trendem je zvyšovat uživatelský komfort hostů vybavováním pokojů varnými sety, a už i u nižších kategorií ubytovacích zařízení vysoušeči vlasů apod.

Zmínil jste zámkové systémy. Co je preferovanější? Magnetické karty nebo chipové?
Hoteliéři upřednostňují magnetické. Kvůli ceně. Už proto, že si je hosté při opuštění hotelu často odnáší s sebou. Chipové, které jsou dražší, toho umí podstatně víc. Proto nabízíme i zámkové systémy s dvojitou čtečkou, kdy hostům jsou určeny magnetické karty a hotelovému personálu chipové karty s lepšími možnostmi nastavení definovaných přístupů.

Zatím jsme hovořili spíše o hotelových provozech, ale co restaurační a cateringové? Mezi vystavenými exponáty vašeho showroomu je např. flambovací vozík.
Vozíky nabízíme nejen flambovací, ale i na steaky na barbeque, na ryby či sýry v různém designu ve vysoké kvalitě a za rozumnou cenu.

Své pobočky sice máte i v dalších zemích, ale já se vás zeptám na hotelový průmysl v Česku. Bude vaši firmu živit i nadále?
Určitě. Máme dlouhodobé plány, které se i odráží v úmyslu zakoupit vlastní nemovitost, do níž přeneseme své sídlo a sklady, protože stávající prostory jsou nám již malé. Mohu ale poznamenat, že jsme v letošním roce nezaznamenali až takovou dynamiku byznysu jako loni. České hotely si stěžují na torpédování svých podnikatelských snah dlouhodobě zpevňující českou korunou, ale přesto je podle mě podnikání v hotelnictví právě v Česku velmi perspektivní. Uplynulých deset let totiž bylo v porovnání se západní Evropou extrémně dobrých.