Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Inteco Eurotrend

Tradice, která jde s dobou


je rodinná firma, která působí v oblasti hotelové kosmetiky a potřeb pro hosty již od druhé poloviny minulého století. Jejími hlavními prioritami jsou tradice, zkušenosti a vstřícný přístup k zákazníkům.

Stěžejní program:

  • hotelové doplňky
  • hotelová kosmetika se specializací na logovanou
  • toaletní potřeby
  • restaurační doplňky a potřeby pro provoz
  • hotelová polygrafie a hotelový textil

Garance:

  • spolehlivost služeb, serióznost, podnikatelská etika
  • dodávky kvalitativně i cenově shodné s nabídkou, dohodou a odsouhlasenými referenčními vzory
  • operativní včasné dodávky
  • provedení od standardu až po luxus

Inteco Eurotrend podniká v oblasti hotelových doplňků a potřeb pro hosty. Nabízí hotelovou kosmetiku, toaletní potřeby, restaurační doplňky a potřeby pro provoz, hotelovou a gastro polygrafii a textil. Majitele firmy Evu a Petra Procházkovy jsem v souvislosti s hlavním tématem požádal, aby představili nové katalogy své firmy.
V současné době máme dva nové katalogy našich výrobků: „Hotelové doplňky“ a „Dárkové předměty“. V obou nabízíme kompletní sortiment produktů, ať už jsou to hotelové doplňky denní potřeby, dárkové předměty nebo novinky, které zpestřují naši nabídku. Nové kosmetické sety „Roma eterna“ a „Sakura“ svědčí o tom, že se stále snažíme zachovat tradiční kvalitu našich výrobků a zároveň zdokonalovat design, osvěžit ho novými typy náplní a vůní, jednoduše jít s dobou. Vyvzorovali jsme speciální plastové uzávěry v metalýzových barvách, bronzové, stříbrné, černé. Je to hit. Uzávěry vypadají jako kovové lékárenské. Nabídku jsme rozšířili i o kufrboxy, tedy sortiment, který jsme v předchozích letech nenabízeli.

Nedávno mne pan ředitel Lukáš Klak prováděl přenádhernými interiéry pražského pětihvězdičkového hotelu Imperial, který jste vybavovali hotelovými deskami vázanými v kůži. Exkluzivní ruční práce. Leč ne každý si může dovolit takovýto luxus. Nemáte u hotelových doplňků obavy z konkurence levného zboží, kde cena jde na úkor kvality?
Ano i ne. Řada provozovatelů ubytovacích zařízení sice klade velký důraz na cenu, ale daleko větší množství hoteliérů na stabilní kvalitu. V dnešním světě je stále těžší vybrat si z tak široké nabídky produktů to pravé. Spojit kvalitu a dobrou cenu je úkol nelehký, a proto některé kosmetické výrobky dovážené do Čech ne vždy odpovídají evropským standardům. Tuzemské firmy jsou pak nuceny své výrobny přesouvat do zemí s levnější pracovní silou. Cena bude samozřejmě nižší, ale kvalita různá. Dobré hotely rozhodně nechtějí přijít o přízeň svých hostů tím, že ušetří pár korun. Zkrátka už si zvykly na nějakou úroveň. Např., že kosmetika je balena v sáčcích, které nejsou propustné apod. Co je jim platné, že si zajistí dodávky levné kosmetiky, když u ní praskají obaly a teče. A tak to je i s hotelovými mýdly, která jsou nezřídka hezky zabalená, ale co je uvnitř? Inteco Eurotrend je totiž s evropskou produkcí, včetně naší české, s to konkurovat stabilní kvalitou, servisem i dodacími lhůtami. Logované zboží jsme schopni dodat ve lhůtě čtrnácti dnů až jednoho měsíce. Univerzální výrobky máme okamžitě skladem. Naši klienti ví, že to, co předvedeme, to jim i dodáme.

Každý dobrý podnik by měl být jedinečný. Leckdy k tomu stačí drobnost.
Ano, dobrý hotel i restaurace by měly mít svůj osobitý styl. Pokud je logo podniku na většině věcí, se kterými host přijde do styku, nejen, že ho to mile potěší, ale vnímá, že takové místo má své jméno, svou atmosféru a jde mu v prvé řadě o to zaujmout zákazníka. Host si jej pak pamatuje a rád se tam vrací. U mnohých hotelových či restauračních zařízení je to tak, že podšálek je od dodavatele kávy, polévkový talíř zdobí logo dodavatele potravinových ingrediencí, ubrousky mají logo dalšího dodavatele, cukr jiného atd., ale dobrý podnik by měl ukázat, že právě on je jedinečný.


www.eup.cz