Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































To nejlepší z Kudy z nudy 2011

V pondělí 20. 6. byla v Dinoparku v Praze-Vysočanech zahájena soutěž „To nejlepší z Kudy z nudy 2011“. CzechTourism jejím prostřednictvím hledá nejlepší turistickou nabídku Česka. Na portálu www.cenykudyznudy.cz budou moci lidé až do 30. září 2011 dát hlas některé ze sto sedmdesáti nominovaných aktivit. Na absolutního vítěze soutěže čeká 100 tisíc korun a intenzivní propagace. Zajímavé ceny jsou připraveny i pro hlasující veřejnost.

Katalog Kudy z nudy
čítá více než pět tisíc aktivit, z nichž bylo odborníky vybráno reprezentativních deset za každý turistický region. Celkem sto sedmdesát nabídek zahrnuje přes šedesát novinek aktuální turistické sezony, osvědčené turistické cíle i originální podnikatelské počiny. Pokud si lidé nevyberou z nabídky sestavené odborníky, mohou doporučit do soutěže svůj vlastní tip.
„Portál Kudy z nudy je naším nejsilnějším nástrojem v propagaci domácího cestovního ruchu. Pořádání soutěže pak vnímáme jako příležitost upozornit na kvalitní podnikatelské nabídky a zároveň jako dobrou inspiraci pro tuzemské turisty,“ říká ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška. Soutěž pomůže ve zviditelnění nejen vítězi, který si odnese 100 tisíc korun, ale i všem nominovaným. Kromě zvýhodněné pozice na www.kudyznudy.cz je to především zahrnutí do knižní publikace Kudy z nudy.

Letošní kolo
cen Kudy z nudy přináší několik novinek. „Je to rozdělení do tří hlavních kategorií, kde mají šanci uspět novinky stejně jako osvědčené turistické magnety, ale i řada výher pro hlasující,“ vysvětluje vedoucí marketingového oddělení Štěpánka Orsáková. Na vylosované čekají třeba outdoorové koloběžky, hole pro nordic walking nebo několik desítek cen, které věnovala soutěžící místa. Mezi nimi nechybí vstupenky na speciální prohlídku s kastelánem, rodinné vstupné do muzeí nebo třeba slevy na využití procedur či ubytování. Další inovací r. 2011 je aktivní využití sociálních sítí. Mimo pravidelných upoutávek na soutěž si bude moci více než šedesát tisíc stávajících fanoušků Kudy z nudy, plus ti noví, na facebooku vyzkoušet také nový zábavný kvíz o Česku.
Pavel Klicpera