Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Stylová „zlatá šedesátá“ Parkhotelu Praha

Mgr. PhDr. Marek Maerhaut

Čtyřhvězdičkový Parkhotel Praha je polohou i vybavením skvělou volbou pro návštěvníky Prahy, přijíždějícími za obchodem i za turistikou. Disponuje dvě stě třiceti sedmi komfortně zařízenými pokoji. Všechny jsou vybaveny trezorem, minibarem, TV, telefonem, klimatizací a připojením k vysokorychlos­tnímu internetu. Nabízí i dva pokoje pro tělesně postižené a osm apartmá s prostornými ložnicemi, obývákem a koupelnou a v 10. patře také vířivou vanou. Je vyhledávaným místem konferenčních, firemních akcí a společenských událostí.

S generálním ředitelem Parkhotelu Praha Mgr. PhDr. Markem Merhautem se potkáváme 4. ledna 2011.
Marku, jaký byl pro váš hotel rok 2010?
Dopadl nad očekávání. Byznys plán na rok 2010, předložený majitelům, po mém převzetí hotelu v polovině roku 2009, byl splněn. Ale to pro nás není konečná meta. A protože se české hotelnictví a světová ekonomika (snad) už odrazily ode dna, chceme se zlepšovat a letošní rok skončit v ještě v lepších číslech. To znamená konkurenčně co nejkvalitnějšími službami pokrýt širokou škálu hotelového byznysu, v jejímž rámci bychom rádi, aby u nás i letos dominovala MICE, zejména pak konferenční turistika a firemní akce.

„Zlatá šedesátá“ (léta) jsou designově inn.
Ano. To, že se náš hotel přes veškeré renovace jeho mobiliáře podařilo udržet stylově čistý, je rovněž jedna z jeho výrazných dobře obchodovatelných deviz. Jeho architektura, odrážející tzv. bruselský styl, a jak jsi zmínil, „zlatá šedesátá“, dobu hippies, beatniků a „Pražského jara“, kdy navzdory tehdejším československým podmínkám byla česká věda, užité umění, design a architektura součástí světové špičky a kdy jsme tu měli vyšší životní úroveň než v Rakousku, dnes opravdu táhnou. Proto např., avšak ve stejném duchu, chystáme menší renovaci salonků, abychom mohli uspokojit další klientelu.

Loňský rok byl pro řadu hotelů těžký. V čem je kouzlo úspěchu Parkhotelu Praha?
Bezesporu v lidech. Ať už v majiteli nebo zaměstnancích. Lidé, kteří tu pracují, tu byli zaměstnáni už za předchozího vedení, ale bohužel, nebyl tu vytvářen prostor pro jejich osobní iniciativy, profesionalitu a myšlení. Takže jedna z prvních věcí, kterou jsem po svém nástupu do funkce ředitele tohoto hotelu udělal, byl apel, aby svoji profesionalitu a nápady věnovali byznysu a rozvoji Parkhotelu Praha. Abychom se na výsluní zájmu hostů udrželi nejen díky opět módní architektuře a designu „zlatých šedesátých“, ale i svými osobními vklady, a tak pokračovali v budování dobrého jména Parkhotelu Praha