Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Setkání u příležitosti Světového dne cestovního ruchu

V Best Western Premier Hotelu International Brno se 25. a 26. září 2012 uskutečnila konference Come & Stay pořádaná u příležitosti Světového dne cestovního ruchu. Jejím tématem bylo „síťování jako princip spolupráce v destinaci“. Záštitu nad konferencí převzali ministr pro místní rozvoj Kamil Jankovský a hejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek. Mezi mluvčími a diskutujícími, které moderoval Václav Žmolík, byli ředitel odboru cestovního ruchu Ministerstva pro místní rozvoj ČR Aleš Hozdecký, zástupci akademické sféry a destinačních managementů, kteří shodně deklarovali důležitost spolupráce veřejného sektoru s privátní sférou a místní komunitou.
Druhý den konference byl pod taktovkou Centrály cestovního ruchu Jižní Morava, jejíž ředitelka Zuzana Vojtová představila úspěšné jihomoravské a příhraniční projekty. Mimo jiné řekla: „V roce 2008 jsme začali spolupracovat s Dolním Rakouskem projektem EUREG/Otour.net. Společná práce na vytváření přeshraniční sítě spolupracujících subjektů měla velký přínos pro profesionály cestovního ruchu i turisty z obou stran hranice. Během čtyř let jsme se navzájem poznávali a navázali pracovní i mezilidské kontakty. A co je nejdůležitější, společná práce nás inspirovala k přemýšlení o dalších aktivitách. Nyní je společných česko-rakouských projektů již devět. Nejčastějším tématem je samozřejmě vinařství, které pojí naše regiony, ale také cykloturistika, regionální potraviny a společné historické kořeny. Na ty odkazuje třeba nejnovější projekt Po stopách Liechtensteinů, jehož cílem je marketingově využít téma historie rodu Liechtensteinů na území Jihomoravského kraje a Dolního Rakouska a podpořit cestovní ruch v příhraničním regionu.“