Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Cestovní kancelář AZUR REIZEN, s.r.o. je v Česku od roku 1997, kdy tu začala působit jako dceřiná společnost renomovaného holandského touroperátora Azur Reizen. Specializuje se na Tunisko (letoviska Hammamet, Sousse, Monastir, Nabeul, Port El Kantaoui, Mahdia, Bizerta a Tabarka), Egypt (Hurghada a Sharm El Sheikh) a Turecko (Antalya a Alanya). Ve všech pobytových místech spolupracuje s místními renomovanými cestovními kancelářemi. Do Monastiru a na Tabarku létá z Prahy, Ostravy a Brna. Svou nabídkou je s to vyhovět požadavkům širokého spektra zákazníků. V jejích katalozích naleznete přímořské pobyty ve více jak sto hotelech, od nejednodušších až po luxusní pětihvězdičkové, v týdenních, čtrnáctitidenních a 11/12 denních cyklech. Velmi oblíbený a klienty vyhledávaný je její „Club Azura“, který rodinám přináší mnoho výhod. Zejména pak dětem (např. pobyt a stravování i formou all inclusive zdarma aj.). Spolu s výhodami pro děti nabízí AZUR REIZEN v programu „Club Azura“ i řadu sportovních a kulturních aktivit.

Serióznost, kvalita a stabilita

Majitelem české cestovní kanceláře AZUR REIZEN je Mgr. Adel Dridi, a já se ho začátkem ledna zeptal, jaký byl pro jeho firmu rok 2005.
Obdobně úspěšný jako rok 2004. Splnil naše očekávání. Na dovolené s námi vycestovalo na dvacet tisíc turistů, tedy asi o patnáct set více než loni. S rokem 2005 jsme velmi spokojeni. Způsob růstu krok za krokem naší firmě vyhovuje. Nechceme jej uspěchat. Cestovní kancelář AZUR REIZEN totiž ve svém hodnotovém systému na první místa klade serióznost, kvalitu a stabilitu. A prokázat tyto atributy, to chce čas. Ona zhruba patnáctiletá historie svobodného podnikání na území České republiky v oblasti tvorby a prodeje zájezdů k teplým mořím dává této podnikatelské strategii za pravdu. Kdo se na českém trhu trochu orientuje, ví, jak hojně je lemována neslavnými „pomníky“ těch, kteří to kdy uspěchali. Nikdy jsme proto nešli do bombastických reklamních kampaní, ani do destinací, které stoprocentně neumíme, v blahé víře, že to nějak dopadne. Naopak, zaměřujeme se na zdokonalování svých stávajících produktů a na to, abychom neopakovali chyby, nejen svoje, pokud se nám kdy staly, ale ani konkurence. Díky tomuto přístupu jsme nikdy neměli problémy s povinným pojištěním cestovní kanceláře, ani s naplněním nasmlouvaných kapacit. Takže z těchto důvodu jsme spokojeni se stávajícím počtem s námi spokojených klientů.

Zřejmě i z týchž důvodů si produkt cestovní kanceláře AZUR REIZEN zasluhuje důvěru klientů a je oblíben nejen u nich, ale i u řady provizních prodejců v Česku. Jaký podle vás bude rok 2006 z hlediska prodeje pobytových zájezdů?
Neméně úspěšný než rok 2005. Češi velmi rádi jezdí na dovolené k moři. Dovolená u moře je pro ně stále výraznou prioritou a obdobím, na které se po celý rok velmi těší. Intenzita prodejů leteckých zájezdů se každoročně odehrává v přibližně obdobných vlnách. Období, kdy prodeje kulminují, se střídají s těmi, kdy trh jakoby dřímá a vyčkává. Dobře se prodává záhy poté, co vyjdou nové katalogy. Zákazníci využívají slev (obvykle do konce února nebo března) za včasný nákup spolu s výhodami výběru z celkové, dosud nepřebrané kompletní nabídky cestovních kanceláří. Vždy se najde dost těch, kteří si termíny, vytipovaná pobytová místa a hotely rezervují včas. Řada klientů ale nechává koupi zájezdů na poslední chvíli. Přijdou dva tři týdny před odletem a mnohdy pak nemohou sehnat zrovna to, co si vybrali, nebo dokonce vůbec nejsou schopni koupit zájezd v daném termínu do požadovaného pobytového místa.

V Česku začíná výrazně převažovat poptávka po zájezdech all inclusive. Vám se tyto pobyty daří nabízet i v hotelích, kde byli turisté zvyklí na polopenze, a to za ceny, jako kdyby čerpali pouze polopenze.
To je pravda. Ceny pobytů all inclusive se už opravdu pohybují v někdejších cenách pobytů s polopenzí. To je umožněno silnou českou korunou a všeobecným trendem. Např. v Tunisku většina kapacit s polopenzí přešla na all inclusive. Tento trend samozřejmě klientele cestovní kanceláře AZUR REIZEN vyhovuje. Našimi zákazníky jsou totiž v převážné míře rodiny s dětmi. Kromě snazší ekonomické dostupnosti stravování formou all inclusive proto AZUR REIZEN výrazně zvýhodňuje poukazy pro děti. Ti, kdo dětem pobyty u moře financují – jejich rodiče – si to určitě zaslouží.



www.azurreizen.cz