Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































RADOSA, luxusní lifestylová skupina

Radoslav Radosa

V roce 1918 opustil můj dědeček Julius Radosa s babičkou Vilmou Prievidzu a vydali se objevovat Paříž les Années Folles (bláznivých dvacátých let). V padesátých letech minulého století se ale vrátili do Československa. A i když nešlo cestovat, předali nám touhu objevovat luxus západního světa, moře, hory, města a bohatství cizích kultur. Konec komunistické éry v r. 1989 umožnil lidem ze střední a východní Evropy osobně se seznamovat s životním stylem a elegancí Západu. Zprostředkovávání takovéhoto poznávání se stalo náplní a posláním lifestylové Group RADOSA. Její majitelkou a prezidentkou je paní Francesca Barba a já jsem společníkem. RADOSA zajišťuje špičkové globální concierge služby. Disponuje zevrubnými informacemi o nejlepším z nejlepšího, co je kde ve světě. Našimi klienty jsou luxusní cestovní agentury a sofistikovaně cestující celebrity, osobnosti veřejného života, úspěšní podnikatelé a VIP skupiny, zkrátka všichni, kdo hledají jedinečné zážitky, enklávy světového bohatství, legendární paláce, rajské rezorty, soukromé vily na tropických ostrovech, mondénní lyžařská střediska a prostředí pro své idylické životní epizody.

Se spolumajitelem francouzské lifestylové Group RADOSA panem Radoslavem Radosou se potkáváme 13. dubna 2011 na její prezentaci v pražském hotelu Four Seasons.
Pane Radoso, proč jste se rozhodli oslovit českou klientelu?
Rádi bychom byli více známí i u vás v České republice. Jste národem úspěšných lidí a náruživých cestovatelů, čemuž odpovídá i množství vašich turistů, kteří každoročně cestují do proslulých světových letovisek.

Jste zaměřeni na luxusní turismus.
Ano, orientujeme se na top individuální klientelu, ale i skupiny, na poskytování špičkového servisu, který vyžaduje citlivý osobní přístup. Na vytipovávání a nasmlouvání nejkrásnějších a nejluxusnějších hotelů a hotelových rezortů v nejvyhlášenějších pobytových místech světa. Naši klienti se rekrutují ze středních, vyšších a hlavně nejvyšších společenských vrstev. S propozicemi, jak se stát členem naší skupiny, se lze seznámit na www.radosaprivateclub.com. Každý rok vydáváme knihu prezentující naše destinace, a zejména pak hotely, v nichž své klienty ubytováváme. Jsou pěti a šestivězdičkové. Nedávno jsme podepsali kontrakt se sedmihvězdičkovým v Abu Dhabi a s pětihvězdičkovým Armani hotelem v Dubaji, jehož luxusu si naši klienti mohou užívat ve 38. a 39. poschodí nejvyšší budovy světa, 828 metrů vysoké Burj Kalifa. Letos máme nasmlouváno jedenasedmdesát hotelů a se zhruba dalšími dvaceti jsme těsně před uzavřením kontraktů.

Jak lidé v našich končinách reagují na vaši nabídku?
Určitě dobře. Jsme úspěšní nejen v západních, ale i ve východoevropských státech. Daří se nám i v nejnovějších členských zemích Evropské unie. Např. v Rumunsku, jazykově a kulturně blízkém k Francii, už máme cca Top 300 VIP klientů a našich služeb využívá i nejvyšší ruská klientela včetně vedení Gazpromu. Zatím posledními zákazníky Groupe RADOSA ale bylo sedm mladých úspěšných Britů z Londýna. Pro ně jsme zajistili sedm vozů Ferrari, jimiž putují z Londýna do Paříže a Monte Carla. V Paříži budou bydlet v hotelu Plaza Athenee a v Monte Carlu v hotelu Metropol.

Máte perfektní slovenštinu. Jak se vám podniká mimo rodné Slovensko?
Ve Francii jsem už patnáct let, a v podnikání se nám, to i díky mé partnerce, kterou je prezidentka společnosti RADOSA paní Francesca Barba, daří. Nad niektorými zložitými slovami musím trocha porozmýšľať, no rozprávať slovensky nikdy nezabudnem!