Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































První škola v Česku získala cenu Spokojený zákazník

Spokojený zákazník je nejlepší vizitkou každé firmy. Spokojený zákazník je také ocenění, které každoročně uděluje Sdružení českých spotřebitelů. Spokojený zákazník Jihomoravského kraje v roce 2013 doputoval k dvanácti subjektům, mezi nimiž figuruje Střední odborné učiliště a Střední odborná škola Svazu českých a moravských spotřebních družstev sídlící v Přímětické ulici ve Znojmě. Stala se první školou v Česku, která toto ocenění v jeho dvanáctileté historii získala. Dostalo se jí tak oficiálního stvrzení, že patří mezi odborné školy s nejpropraco­vanější a nejefektivnější praktickou výukou. Udělování proběhlo 30. ledna 2014 na Krajském úřadě Jihomoravského kraje pod záštitou a s finanční podporou hejtmana Michala Haška, který ceny osobně předával. Odborná hodnoticí komise pro ochranu spotřebitele Jihomoravského kraje v případě Středního odborného učiliště a Střední odborné školy SČMSD, Znojmo ocenila zejména poskytování kadeřnických, kosmetických a stravovacích služeb. Veřejnost na Znojemsku si totiž už dávno našla cestu do školní kosmetické a kadeřnické provozovny i do školní restaurace, kde zákazníky čeká příjemné prostředí a vstřícný osobní přístup. Žákyně oborů kosmetika a kadeřnice navíc pečují o seniory v domě s pečovatelskou službou, v domovech důchodců a o dlouhodobě nemocné.