Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Prezident Mise Východ - Západ

Evropa ocenila Českou republiku
V rámci Dopravního fóra, pořádaného ve dnech 28. – 30. 10. 2001 v Antverpách Evropským střediskem pro výzkum trhu (EMRC) za účasti vysokých představitelů Evropské komise, vlád, velvyslanectví a zástupců významných průmyslových a dopravních společností, byly udělovány také ceny této asociace, určené úspěšným manažerům v jednotlivých oblastech průmyslu, obchodu a služeb. Mezi oceněnými byl generální ředitel Českých drah a prezident Mise Východ – Západ Mezinárodní železniční unie (UIC) Dalibor Zelený.

České dráhy členem Evropského střediska pro výzkum trhu
Cena EMRC byla generálnímu řediteli Českých drah udělena za „aktivní zapojování Českých drah do panevropských struktur a za prosazování principů evropské dopravní politiky v zemích střední a východní Evropy“. Převzetím ceny se České dráhy staly členem Evropského střediska pro výzkum trhu. Dalibor Zelený navíc vystoupil na konferenci s přednáškou na téma Liberalizace v dopravním sektoru – přínosy a nevýhody.

European Market Research Centre
EMRC (anglicky European Market Research Centre) je autonomní mezinárodní asociací, která byla založena v roce 1992 belgickým královským výnosem. Jejími členy jsou nejen významné světové firmy, ale také osobnosti a vládní instituce. Prezidentem a spoluzakladatelem EMRC je Pierre Mathijsen, jeden z bývalých generálních ředitelů v Evropské komisi a někdejší ředitel Evropské investiční banky. Cílem EMRC je podporovat ekonomické a obchodní vztahy mezi státy EU a třetími zeměmi, hledat nové možnosti spolupráce, a tím i vytvářet nová pracovní místa. Za tímto účelem pořádá semináře, zajišťuje propagaci výsledků jednotlivých firem a iniciuje tzv. business networking.