Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Prezentace regionu střední Evropa na východním pobřeží USA

V rámci marketingové spolupráce šesti zemí střední Evropy (Rakousko, Česká republika, Německo, Maďarsko, Polsko a Slovensko) se letos opět uskutečnila road show prezentující tento region cestovním agenturám a touroperátorům na východním pobřeží USA, a to konkrétně v Bostonu, Hartfordu, Filadelfii a Washingtonu D.C. Během čtyř večerů měli návštěvníci možnost zhlédnout krátký film o regionu a vyslechnout si prezentace o jednotlivých destinacích a produktech, které jsou na americkém trhu k dispozici. Mezi americkými partnery byli jak touroperátoři, tak i letecké společnosti: Rail Europe, Austrian Airlines, Amadeus Waterways, American Travel Abroad, Avanti Destinations, Globus Family of Brands a Travel Bound.
Všemi večery provázela ředitelka NY zastoupení CzechTourism Michaela Palková-Claudino společně s ředitelem Hungarian Tourism Office Peterem Gomorim.
Marketingová skupina Central Europe Experience (www.gotocentraleurope.com) aktivně propaguje na americkém trhu region střední Evropy formou speciální inzerce, příloh v časopisech, on-line kampani, workshopů, newsletteru a PR akcí V roce 2006 se k této skupině přidalo sdružení Stars of Central Europe, skupina evropských měst (Mnichov, Berlin, Drážďany, Praha, Budapešť, Salzburg, Vídeň ).
Jednou z nejaktuálnějších aktivit je právě probíhající kampaň na portálu Travelocity , která prezentuje region jako cenově dostupnou a zajímavou destinaci.

Vice informací:
Michaela Palková Claudiino
Palkova@czechtourism.com