Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Praha bude v příštím roce lákat na design a do kaváren

Pražská informační služba – Prague City Tourism se chystá v příštím roce zaměřit na pražskou kavárenskou scénu, autorskou módu a design. Tato témata bude turistům nabízet prostřednictvím nových brožur a obsahu na webu prague.eu.

Nora Dolanská,
ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism (PIS – PCT), shrnuje její plány na rok 2017:
„Naším hlavním marketingovým cílem zůstává i v roce 2017 motivace turistů k opakované návštěvě Prahy a k cestám mimo nejexponovanější měsíce roku. Budeme důrazněji propagovat zajímavé čtvrti a místa, která leží mimo historické centrum města. Chceme návštěvníkům rovněž představit další gastronomické téma, proto se po vydání populárních brožur o víně a pivu tentokrát zaměříme na kavárny. Ústředním tématem našeho marketingu pro příští rok je však móda a design.“

Miniprůvodce
Stále častější přehlídky designu a autorské módy, nově vznikající galerie, butiky a obchody s českým designem, k tomu znovuotevření budovy Uměleckoprůmys­lového muzea, to jsou hlavní důvody, proč bude rok 2017 v Praze zaměřen právě na užité umění. Plánovaný miniprůvodce usnadní domácím i zahraničním návštěvníkům hlavního města rozhodování, kam se vydat za nákupy nebo výstavou designu, a zahrne i veřejně přístupné designově jedinečné interiéry nebo obchody.
Na letošní brožuru nazvanou Pět pražských vycházek, která doporučuje pěší trasy mimo hlavní atrakce Starého Města a Malé Strany, v příštím roce volně naváže další průvodce, jenž se tentokrát zaměří na výjimečné a méně známé budovy. V brožuře se tak objeví příklady secesní či kubistické architektury, trasy budou opět voleny tak, aby turisty zavedly do míst mimo centrum.

Praha jako gastronomická destinace
se stává realitou. Rozvíjející se gastro segment dnes zahrnuje více než dvacítku minipivovarů, řadu specializovaných pivních barů a pivoték. Na vzestupu je také gastronomie spojená s vínem, nemluvě o populárních farmářských trzích nebo rozličných food festivalech. Po Pivním průvodci Prahou a brožurkou Víno v Praze tak bude v roce 2017 následovat publikace zaměřená na pražskou kavárenskou kulturu.