Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Portál www.kudyznudy.cz obsadil vynikající 8. místo v žebříčku českých médií

Internetový portál agentury CzechTourism www.kudyznudy.cz zaznamenal fenomenální úspěch. Prestižní evropský lídr pro analýzu sociálních sítí, společnost Socialbakers, vyhodnotila portál Kudy z nudy jako osmou nejpopulárnější mediální značku z hlediska vlivu na komunikaci v sociální síti Facebook.

Díky novým statistikám,
které Facebook poskytl o fanoušcích stránek, je poprvé možné do žebříčků nejpopulárnějších značek v jednotlivých zemích zařadit i publikum, které mají v dané zemi globální značky. Výsledky na českém trhu to zásadně změnilo. Podle prosincové zprávy Socialbakers pro Českou republiku se do první desítky nově dostaly hned čtyři celosvětové značky.

Fanouškovská stránka
portálu Kudy z nudy získala v prestižním žebříčku hned dvě prvenství – v sekci média se umístila na 8. pozici jako jediný portál s tématem cestování a zároveň je jediným takto úspěšným serverem provozovaným státní správou – pod hlavičkou agentury CzechTourism. „Těší nás, že zájem o portál, potažmo komunikaci na sociálních sítích potvrdil správnost naší cesty, přestože jsme na tyto aktivity vynaložili pravděpodobně zlomek prostředků ve srovnání s dalšími oceněnými,“ říká generální ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška.

Prosincová analýza
pracovala s více než 3,8 miliony uživatelů českého Facebooku. V TOP 10 médií se společně s webem kudyznudy.cz objevila např. Evropa 2, Prima Cool, TV Óčko, MTV anebo sekce Sport na iDnes.cz.

Česká společnost Socialbakers

  • úspěšná po celém světě – sestavuje žebříčky úspěšnosti a vlivu firem na uživatele sociálních sítí. Z hlediska oblíbenosti mezi uživateli se hodnotí dvě hlavní sekce – značky a média. Socialbakers mají pobočky v Praze a Plzni, kde se zároveň odehrává většina vývoje, a také v Londýně, Mnichově, Paříži, San Francisku. Nově otevírají zastoupení v Sao Paulu, Mexico City, Dubaji a Istanbulu. Firma zaměstnává přes 160 lidí a má přes tisíc zákazníků. Mezi nimi třeba McDonald‘s, Nestlé, Vodafone či LVMH.

Pavel Klicpera, tiskový mluvčí ČCCR – CzechTourism