Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Hotel Sklář padesátým

"Možnost volby" již na padesáti adresách

Zapojení hotelu Sklář v Harrachově do programu Možnost volby jako služba zákazníkům dalo podnět k malé oslavě. Tímto hotelem se totiž završila padesátka ubytovacích a stravovacích zařízení zapojených do tohoto programu. Hotel Sklář je navíc již osmý hotel řetězce OREA HOTELS, který se rozhodl problematiku nekuřáků a kuřáků řešit právě pomocí know-how programu Možnosti volby (Courtesy of Choice).

Deset nových zařízení
Do programu vstoupilo v posledních třech měsících deset nových zařízení: pražské hotely Mövenpick a Holiday Inn Prague Congress Centre, hotely Eliška a Imperial v Karlových Varech, pražský Restaurant Koňská opera a Restaurant-Café Svatého Václava, hotel Start ve Špindlerově Mlýně, Hotel Sklář v Harrachově a hotely Expo a Esprit v Praze. Ve dvou dalších byl program obnoven (hotely Renaissance a Praha).

Program Možnost volby
Pro ty, kteří program Možnost volby neznají, stručně vysvětlíme jeho princip: program přináší řešení problému soužití nekuřáků a kuřáků zaváděním nekuřáckých a kuřáckých zón na základě přirozeného proudění vzduchu. V České republice jej podporují profesní organizace: Národní federace hotelů a restaurací ČR a HO.RE.KA ČR – Sdružení podnikatelů v pohostinství a cestovním ruchu. Program zavádí agentura Smart communications, která zajišťuje kompletní know-how od potřebného odborného ventilačního měření dané provozovny přes proškolení personálu až po kartičky na označení jednotlivých zón. Program pochopitelně reaguje na požadavky denního provozu, v poslední době například přibyly požadavky ze strany zapojených zařízení o zopakování proškolení provozního personálu (někdy dokonce i kompletního managementu). Většině zavedených zařízení byly v průběhu roku dodány propagační brožurky pro hosty v požadovaných jazykových variantách. Další zajímavostí je i to, že se zvýšil zájem o výrobu nadstandardního označení programu v hotelu či v restauraci mosaznými cedulkami. Agentura proto rozšířila svou nabídku v rámci programu i na tyto služby.

Bližší informace k programu „Možnost volby“:
Smart communications
Tel.: 02/ 21 87 52 50
E-mail: vladimira.pavlickova@smartcom.cz