Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































"Looking for charm and atmosphere? Enjoy the Czech Republic 2007! (Winter)"

CzechTourism se v roce 2007 podařilo oslovit čtyři stovky osobností, které udávají tón cestovnímu ruchu ve světě. Poslední (čtvrtý) mezinárodní workshop v roce 2007 pod názvem: „Looking for charm and atmosphere? Enjoy the Czech Republic 2007! (Winter)“ byl zaměřen na adventní a vánoční nabídku regionů České republiky. Ve dnech 30. listopadu až 5. prosince se na něj do Česka sjela stovka touroperátorů a prestižních médií. Tematické cesty tentokrát směřovaly do středních, severních, jižních, východních a západních Čech. Do historických měst, za zámky, skanzeny lidové architektury a památkami UNESCO. Závěrečné dva dny workshopu byly věnovány adventní atmosféře Prahy. Tradiční průvodcovskou trasu nahradila jízda historickými tramvajemi. Neopakovatelný pohled na město z oken vyhlídkových lodí nabídla Vltava. Černé divadlo v Paláci Metro se hostům představilo klasickou českou školou alternativního divadla beze slov. Pro novináře byly v době workshopu připraveny odborné přednášky průvodců Pražské informační služby na téma „Historie Prahy“ a v prestižních pražských hotelích a restauracích zástěry, kuchařské čepice a hlavně výzva: „Připravte tradiční české vánoční jídlo“. Společenský večer se odehrával ve znamení adventu, mikulášské nadílky a českých vánočních zvyků v Národním domě na pražských Vinohradech. Mediální výstupy a konkrétní objem zakázek nasmlouvaných během workshopů roku 2007 svědčí o úspěšné strategii agentury CzechTourism, která se bude touto cestou ubírat i v roce 2008. A jaká témata propagace jsou připravena? „Česká lázeňská sezona“, „Industriální a technické památky“, „Velikáni české hudby v kontextu k českým regionům“ a „Česká kuchyně“.
Více informací: vedoucí oddělení PR a analýz CzechTourism Pavel Klicpera, e-mail: klicpera@czechtourism.cz


www.czechtourism.cz