Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Koktejl party Ligy pro cestovní ruch

se tentokrát konala pod záštitou obchodního rady Obchodního oddělení Rakouského velvyslanectví Dr. Michaela Angerera a předsedy Hospodářské komory hl.m. Prahy Petra Kužela 29. ledna v hotelu Le Palais*****de luxe v Praze. Ještě než Limousine Service Benz Car pana Jaroslava Žižky rozvezl účastníky párty domů, obržel každý měsíční permanentku na vstup do zdejšího fitness centra. 

Protože se Le Palais právě v té době stal členem prestižního mezinárodního rezervačního systému Leading Hotels of the World, požádal jsem jeho ředitele Jiřího Gajdošíka o vyjádření, co tato událost pro hotel Le Palais znamená.
The Leading Hotels of the World sdružují na čtyři sta nejluxusnějších nezávislých hotelů po celém světě. Hotel Le Palais se stal jeho členem mj. i proto, že disponuje méně než stem pokojů. Již při vyslovení jmen – Adlon v Berlíně, The Oriental v Singapuru, Bel-air v Los Angeles – se znalcům zatají dech. Pro Le Palais je proto velkou ctí zařadit se mezi tyto špičky luxusního hotelnictví.

Jak se stát členem?
Každý hotel si musí zažádat u Head office LHW o test – tedy o klasického mystery hosta. Znamená to, že od prvního kontaktu s hotelem – tedy od telefonické rezervace až do check-outu netušíte, kdo je tím, kdo rozhodne, zda kvalita hotelu a zejména služeb odpovídá náročným požadavkům. Testováni jsme byli překvapivě brzy. Rezervace proběhla již v pre-openingu a náš mystery host bydlel pouhý měsíc po otevření!

Co následovalo?
Zhruba měsíc čekání a sebezpytování, co všechno při jeho pobytu proběhlo špatně. Po tomto pro mne nekonečném období jsme obdrželi report čítající sedmdesát stránek, v němž byl uveden každý detail pobytu. Nutno podotknout, že celosvětový průměr kvality The Leading Small Hotels of the World je 78,1 % a že Le Palais obdržel 80,8 %, na což jsme hrdí. Ještě před reportem nám ale bylo předáno oficiální stanovisko, že Le Palais splnil všechna očekávání a zařadil se mezi Leading Hotels of the World.

Čím se Le Palais liší od ostatních pražských hotelů? Proč právě vy? Nebo je běžné, že hotel tak krátce po otevření obdrží vstup do The Leading Hotels of the World?
Zdaleka ne! Hotelům často trvá celé roky, než splní přísná kritéria. My však jsme svůj cíl znali od samého počátku a tomu přizpůsobili práci v pre-opening office – především formou cílených školení personálu.
A čím se lišíme? Jsem přesvědčen, že po architektonické stránce je Le Palais nejkrásnějším hotelem v Praze – ať pokoji, restaurací Le Papillon, fitnessem, executive meeting roomem atd., ale to všechno by bylo málo. O své hosty se skutečně staráme. S tím je samozřejmě spojena obrovská časová náročnost, ale můj tým svou práci dělá s láskou, což je cítit na každém kroku, za což mu i tímto děkuji!








www.palaishotel.cz





www.lhw.com