Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Když výročí, tak Dejdar

20. listopadu 2001 uspořádal Hotel Palace Praha corporate party u příležitosti 12. výročí znovuotevření hotelu. Při této příležitosti byl představen nový majitel – Atriumhotel Loipersdorf s.r.o. a managing company – Vienna International. Bezprostřední atmosféru navodily nejen písně, ale i barvité vyprávění Martina Dejdara, módní show butiku Taiza, prezentace společnosti Complex a společnosti Beauty World. Akce vyvrcholila tombolou s bohatými cenami. Přičteme-li si k tomu přátelské prostředí, výtečnou kuchyni šéfkuchaře Tomáše Petráně a spousty obchodních přátel, byl to příjemně strávený večer. Jednatele společnosti Atriumhotel Loipersdorf s.r.o. pana Jiřího Gajdošíka jsem v této souvislosti požádal o krátké novoroční vyjádření. Jaké jsou ambice a případná předsevzetí nového majitele Hotelu Palace Praha?
Nový vlastník Hotelu Palace Praha, společnost Atriumhotel Loipersdorf s.r.o., hotel převzal k 16. červnu 2001. Provozuje jej prostřednictvím společnosti Vienna International Hotels & Resorts, která je na pražské scéně známa z hotelů Diplomat, Savoy a od poloviny června roku 2002 nově i v hotelu Andel's, na karlovarské hotelem Dvořák a v dalších destinacích v Rakousku, Polsku a Řecku. Party jsme uspořádali mimo jiné proto, abychom účastníkům mohli ukázat, jak Hotel Palace Praha v nedávné době při průběžných rekonstrukcích vylepšil své pokoje a zkvalitnil konferenční zázemí. Hotel Palace Praha je jeden z vůbec prvních grandhotelů, které začaly v Praze fungovat, a to již počátkem minulého století. Po celé dvacáté století bylo jeho jméno zárukou vysoce kvalitních služeb a individuálního přístupu ke klientovi, o čemž se bude moci v krátké budoucnosti přesvědčit především naše firemní klientela, pro kterou připravujeme řadu zajímavých novinek, se kterými budeme vstupovat na trh začátkem příštího roku. V historii ne až tak dávné, na přelomu dvacátého a jedenadvacátého století, Hotel Palace Praha na svém renomé trochu ztratil tím, že se v tomto období veřejnosti příliš neprezentoval. Proto je naším hlavním cílem vrátit hotelu původní jméno, dostat jej do povědomí široké veřejnosti a navázat na jeho postavení v minulosti. V neposlední řadě chtěl Hotel Palace Praha touto corporate party poděkovat obchodním partnerům za spolupráci v uplynulém období.