Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Internetová kampaň CzechTourismu láká turisty ze 16 zemí světa

Záměrem internetové kampaně CzechTourism je přilákat do krajů České republiky zahraniční turisty v turistických mimosezonách. Hlavním komunikačním tématem je „staronový“ portál www.CzechTourism.com v 18 jazycích, na němž jsou turistické informace o českých regionech včetně tipů na dovolené a praktických informací. CzechTourism zintenzivnil tuto propagaci již počátkem roku 2007 a jeho aktivity se i nadále budou zaměřovat na turistickou nabídku českých regionů ve všech ročních obdobích.
„Kampaň má za úkol zvýšit zájem zahraničních turistů o Českou republiku především v období podzimu a zimy. Napomoci zajistit obsazenost hotelových a restauračních kapacit, zábavních podniků, podpořit cestovní kanceláře a agentury apod. Protože internet patří k nejvýznamnějším zdrojům informací, rozhodli jsme se využít právě toto médium k propagaci Česka jako turistické destinace v 16 evropských zemích. VAnglii, Dánsku, Estonsku, Francii, Itálii, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Německu, Nizozemsku, Norsku, Polsku, Rakousku, Rusku, Slovensku a Španělsku,“ prohlásil ředitel CzechTourism Ing. Rostislav Vondruška.
Kampaň, kterou realizuje společnost Médea, nabíhala v jednotlivých zemích postupně od 15. října 2007 ve třech tematických vlnách – rodinná dovolená, aktivní zážitková dovolená a pobyt v České republice v zimě a o Vánocích. Zaměřena je především na obyvatele měst nad 20 let s vyššími příjmy a vzděláním. Již nyní lze konstatovat, že se návštěvnost turistické webové prezentace www.CzechTourism.com rapidně zvýšila. Pokud srovnáme její návštěvnost v září a říjnu 2007, můžeme s jistotou hovořit o nárůstu 64 %. Průměrná doba jedné návštěvy se pohybuje kolem čtyř zhlédnutých stránek. Nejvíce internetových návštěvníků přichází z USA, Španělska, Ruska, ale také České republiky.
Více informací: tisková tajemnice ČCCR – CzechTourism Karin Šeligová, tel.: 221 580 610, e-mail: seligova@czechtourism.cz

www.czechtourism.cz