Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Happyland Bohemia je happy

Začátkem roku vstoupila na český trh cestovní kancelář Happyland Bohemia propagační kampaní s nabídkou pobytových zájezdů v kvalitních resortech v Řecku, Turecku, na Kypru, ve Španělsku, Egyptě. Ředitelky této cestovní kanceláře paní Evy Matolínové jsem se začátkem května zeptal: " Co až se léto zeptá, co jste dělali v zimě? Jak se tyto investice zúročují?"
Prodej zájezdů se rozebíhá velmi slušně. Spolupráce s provizními prodejci má vzestupný trend. Lidé si na nás zvykají. Zúročuje se naše kampaň v tisku včetně rozhlasové a bilboardové reklamy. O katalogy Happylandu je zájem. Těší nás zájem Čedoku, ESO travel. Velmi dobře se vyvíjí naše spolupráce s internetovým prodejcem INVIA.CZ, s.r.o. Lidé se naučili do naší pražské prodejny do Jugmannovy ulice č. 8 chodit i osobně. Samozřejmě je to příjemné. Takže až se léto zeptá, co jsme dělali v zimě a na jaře, odpovíme, že jsme český trh obohatili o kvalitní rodinné pobyty s all inclusive službami zdarma pro děti do dvanácti či patnácti let podle zvoleného resortu a místa pobytu. U rodinných pobytů má all inclusive (byť jenom v případě dětí) výrazné opodstatnění. Jsou-li dětem snadno dostupné nápoje, jídlo a programy a pečuje-li o ně pozorný česky nebo slovensky mluvící animační tým, výrazně to umocňuje rodinnou pohodu, a to přesto, že jejich rodiče pro sebe třeba zvolí „pouze“ polopenzi.

Jaká podle vás bude letní turistická sezona v outgoingu?
Prognózy jsou nadějné. Kurz české koruny vůči dolaru a euru hraje ve prospěch českých turistů. Co se týče českého trhu, i nadále se bude vyvíjet směrem k posilování zavedených značek dobře vedených cestovních kanceláří. Ostatně i Happyland Bohemia sází na budování značky a na to, že si lidé v Česku zvykají pořizovat značkové zboží. Není žádným tajemstvím, že se cestovní kancelář Happyland Bohemia vydala cestou kvality. Nechceme být nejlevnější, ale vysoce konkurenční v rámci všech, kteří poskytují kvalitní služby. A tak, jak v Česku roste objem realizovaných pobytových zájezdů u moře s leteckou dopravou, zvyšuje se i počet těch, kteří vyhledávají produkt takového typu, na nějž se Happyland Bohemia orientuje. Někdejší tzv. luxus, ať ve způsobu letecké dopravy do místa pobytu, nebo v úrovni ubytovacích a stravovacích služeb atd. se v Česku stává standardem. Ostatně mnozí lidé se opakovaně přesvědčili, že částka, kterou ušetřili při nákupu levného zájezdu, velmi často bývá nižší, než pak činí jejich vydání v pobytovém místě za standardní služby, které mohli mít v základní ceně zájezdu, kdyby nešetřili za každou cenu a koupili si zájezd od kvalitnější cestovní kanceláře. V případě našich pobytových programů pak i bonus. S hotely jsme se totiž dohodli na tom, že dětem našich klientů do 12 let a v některých případech do 15 let poskytují bezplatně služby all inclusive.







www.happy-land.cz