Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Gourmet Hotel & Restaurant Villa Patriot

Vítězství ve Food Cup Czech Specials 2014 pro Mariánské Lázně

**Czech Specials je společným projektem agentury CzechTourism, Asociace hotelů a restaurací ČR a Asociace kuchařů a cukrářů ČR. Jeho cílem je posilovat povědomí o gastronomii Čech, Moravy a Slezska. Czech Specials je zároveň certifikační značkou, jež avizuje, že v certifikované restauraci podávají pokrmy české kuchyně v odpovídající kvalitě. Vítězství v letošním ročníku Food Cup Czech Special, jehož finále se konalo v rámci oslav Mezinárodního dne kuchařů a cukrářů 6. září 2014 na Foodparade v zahradě Trojského zámku v Praze, vybojoval mariánskolázeňský Gourmet Hotel & Restaurant Villa Patriot. Jeho manažerka Ivana Mottlová na tiskové konferenci prohlásila:*
Oslovila nás paní Martina Thielová z CzechTourismu, abychom se zúčastnili krajského kola v Karlových Varech, a my souhlasili. Česká kuchyně má skvělý ohlas i u nejnáročnějších hostů a ti do našeho hotelu přijíždějí z celého světa. Byla to pro nás soutěžní premiéra. Vyhráli jsme a postoupili do finále. Náš šéfkuchař Michal Huňka a šéf restaurace Jan Krečmer pro ně se svým týmem vytvořili menu „Mariánskolázeňský podzim“:

  • zvěřinová paštika s brusinkami, vlašskými ořechy, šípkovou marmeládou a čerstvým chlebem z Hnatova pekařství z Dolního Žandova;
  • hovězí krk, pomalu tažený na černém pivě, s bramborovo-celerovým pyré a smaženou cibulkou (maso Qualivo z Kosteleckých uzenin, pivo z Chodovaru);
  • skořicový mousse se sušenými jablky z naší zahrádky a rakytníkovou omáčkou.

Na finále jsme přijeli představit i město Mariánské Lázně – k tomu nás radnice vybavila propagačními materiály. Velkou pozornost budil i model lázeňské kolonády Rudolfova pramene 1:25, jímž se na našem stánku s květinovou výzdobou od paní Vlásenkové z Ovesných Kladrub prezentoval nejnavštěvovanější turistický cíl Karlovarského kraje, mariánskolázeňský Miniaturpark Boheminium.