Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































GO a Regiontour úspěšně

Ministr pro místní rozvoj Jiří Čunek 11. ledna otevřel 17. Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu GO a 16. Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech Regiontour poté, co se společně s předsedou Asociace krajů Evženem Tošenovským, dalšími krajskými hejtmany, ředitelem CzechTourism Rostislavem Vondruškou a generálním ředitelem akciové společnosti Veletrhy Brno Jiřím Škrlou zúčastnil úvodní tiskové konference. K dominantním tématům letošních veletrhů určitě patřila golfová turistika – budování turistické golfové destinace Česká republika, k čemuž odbornou panelovou diskusí na téma „Propagace České republiky jako golfové destinace v zahraničí“ výrazně přispěl její iniciátor agentura CzechTourism. Exkluzivní kumulace zahraničních touroperátorů a českých poskytovatelů služeb cestovního ruchu vyústila v intenzivně vedená obchodní jednání v rámci „Meeting Point“. Budoucnost českého průmyslu cestovního ruchu a její prioritu – sféru lidských zdrojů (profesní osvětu hrou, výchovu a vzdělávání dětí a mládeže) demonstrovala vyhlášení výsledků projektu České centrály cestovního ruchu „Turisté vítáni“ i „ProfiGO“ a „Region Regina“ organizovaných brněnskou agenturou EfektMediA za účasti náměstka ministra pro místní rozvoj Miroslava Kalouse, ředitele CzechTourism Rostislava Vondrušky, obchodního náměstka generálního ředitele Veletrhů Brno Jaroslava Hlouška, vedoucího projektu GO a Regiontour Miloně Mlčáka a dalších významných osobností. Kraje České republiky, v den zahájení GO a Regiontouru osobně reprezentované svými nejvyššími představiteli – hejtmany, koncipovaly své expozice s erudovanou invencí. S jistotou lze konstatovat, že by Českou republiku důstojně a úspěšně prezentovaly i v nejostřejší konkurenci na nejprestižnějších zahraničních globálních veletrzích průmyslu cestovního ruchu. A to nejen architektonickým pojetím, ale i prezentovanými produkty, vstřícností a profesionální způsobilostí svých osazenstev. I ony byly ohnisky intenzivních jednání, už proto, že cestovní ruch je byznys s lidmi a o lidech. Velcí i menší touroperátoři v rámci GO první dny svým prodejcům a následně veřejnosti vyskladnili a rozdali statisíce katalogů. A co říci na nářky tzv. „zasvěcených pamětníků“, kteří u GO už sedmnáctým rokem a šestnáctým u Regiontouru prohlašují, jak to jde s nimi z kopce? Že mají pravdu. Že to s nimi jde z kopce. Zřejmě i proto, že toho „hodně pamatují“, jako v jedné z bajek vysokánský starý strom, který dává rozumy mladému: Teď už to stojí za prdlačku. „Jo, to dřív, za mých mladých let. To ti byla tak vysoká tráva, že jsem se v ní celý schoval. Ale teď? Už to není, co to bývalo…“





www.bvv.cz