Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Ministr pro místní rozvoj Jiří Čunek 11. ledna otevřel 17. Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu GO a 16. Mezinárodní veletrh turistických možností v regionech Regiontour poté, co se společně s předsedou Asociace krajů Evženem Tošenovským, dalšími krajskými hejtmany, ředitelem CzechTourism Rostislavem Vondruškou a generálním ředitelem akciové společnosti Veletrhy Brno Jiřím Škrlou zúčastnil úvodní tiskové konference. K dominantním tématům letošních veletrhů určitě patřila golfová turistika – budování turistické golfové destinace Česká republika, k čemuž odbornou panelovou diskusí na téma „Propagace České republiky jako golfové destinace v zahraničí“ výrazně přispěl její iniciátor agentura CzechTourism. Exkluzivní kumulace zahraničních touroperátorů a českých poskytovatelů služeb cestovního ruchu vyústila v intenzivně vedená obchodní jednání v rámci „Meeting Point“. Budoucnost českého průmyslu cestovního ruchu a její prioritu – sféru lidských zdrojů (profesní osvětu hrou, výchovu a vzdělávání dětí a mládeže) demonstrovala vyhlášení výsledků projektu České centrály cestovního ruchu „Turisté vítáni“ i „ProfiGO“ a „Region Regina“ organizovaných brněnskou agenturou EfektMediA za účasti náměstka ministra pro místní rozvoj Miroslava Kalouse, ředitele CzechTourism Rostislava Vondrušky, obchodního náměstka generálního ředitele Veletrhů Brno Jaroslava Hlouška, vedoucího projektu GO a Regiontour Miloně Mlčáka a dalších významných osobností. Kraje České republiky, v den zahájení GO a Regiontouru osobně reprezentované svými nejvyššími představiteli – hejtmany, koncipovaly své expozice s erudovanou invencí. S jistotou lze konstatovat, že by Českou republiku důstojně a úspěšně prezentovaly i v nejostřejší konkurenci na nejprestižnějších zahraničních globálních veletrzích průmyslu cestovního ruchu. A to nejen architektonickým pojetím, ale i prezentovanými produkty, vstřícností a profesionální způsobilostí svých osazenstev. I ony byly ohnisky intenzivních jednání, už proto, že cestovní ruch je byznys s lidmi a o lidech. Velcí i menší touroperátoři v rámci GO první dny svým prodejcům a následně veřejnosti vyskladnili a rozdali statisíce katalogů. A co říci na nářky tzv. „zasvěcených pamětníků“, kteří u GO už sedmnáctým rokem a šestnáctým u Regiontouru prohlašují, jak to jde s nimi z kopce? Že mají pravdu. Že to s nimi jde z kopce. Zřejmě i proto, že toho „hodně pamatují“, jako v jedné z bajek vysokánský starý strom, který dává rozumy mladému: Teď už to stojí za prdlačku. „Jo, to dřív, za mých mladých let. To ti byla tak vysoká tráva, že jsem se v ní celý schoval. Ale teď? Už to není, co to bývalo…“