Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Cestování bez limitů
Jakákoli představa trávení dovolené se může stát realitou, což
potvrzuje šíře nabídky veletrhů cestovního ruchu GO a REGIONTOUR. Jako je
veletrh REGIONTOUR příležitostí pro jednotlivé české i zahraniční
regiony, kraje a města předvést nabídku turistických možností pro
trávení dovolené a volného času, tak je veletrh GO přehlídkou
především zahraniční dovolené. Cestovní kanceláře a zahraniční
centrály cestovního ruchu lákají k cestám nejen do tradičních a
osvědčených letovisek, ale často doslova za hranice všedních dnů
i běžné hladiny adrenalinu. Když k tomu připočítáme významnou účast
odborných návštěvníků ze zahraničí, jsou veletrhy GO a REGIONTOUR nejen
nabídkou aktuálních příležitostí pro české turisty, ale také
významným nástrojem propagace České republiky v zahraničí.
Specialitou veletrhů GO a REGIONTOUR jsou velké tematicky zaměřené
expozice, které návštěvníkům zjednodušují orientaci a vyhledávání
informací. Tímto způsobem se představí například lázeňství, muzea a
galerie, hrady a zámky, hotely nebo cykloturistika. Již tradičně se však
návštěvníci setkají s E-travel zónou – přehlídkou
nejvýznamnějších cestovatelských serverů, rezervačních systémů apod.,
připraveno je také Cestovatelské centrum, kde se představí známí
cestovatelé. Nabídku všech expozic doplňuje největší festival filmů,
fotografií a publikací s cestovatelskou tematikou v České republice GO
KAMERA a také zábavný program plný hudby, soutěží, kuriozit a rekordů
připravený na oba víkendové dny.
MEETING POINT – příležitost pro obchod
Nejvýznamnější akcí určenou všem profesionálům na poli cestovního
ruchu je informačně kontraktační workshop MEETING POINT, pravidelně
pořádaný v rámci veletrhů. Jde o mimořádnou příležitost seznámit se
s kompletní nabídkou turistických možností v České republice, navázat
kontakty s podnikateli v cestovním ruchu a projednat možnosti spolupráce.
V tuto chvíli je již přihlášeno více než 90 zahraničních
touroperátorů a odborných novinářů z Belgie, Francie, Maďarska,
Německa, Nizozemí, Polska, Slovenska, Španělska, Velké Británie a nově
z Finska, Itálie, Portugalska a Švédska. Jedná se také o účasti
z Číny a Japonska. Pro usnadnění plánování schůzek s touroperátory
budou moci účastníci workshopu letos poprvé využít elektronický
rezervační systém na webové stránce projektu. Ten umožní vyhledat
touroperátory podle potřeb a naplánovat si s nimi schůzky s dostatečným
předstihem.
PROFI GO, TOP GUIDE junior a REGION REGINA
V rámci doprovodného programu veletrhů se tradičně pořádají soutěže
PROFI GO, TOP GUIDE junior a REGION REGINA. Záštitu nad těmito soutěžemi
převzalo Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. První dvě, PROFI GO a TOP
GUIDE junior, jsou určeny talentům a mladým odborníkům v cestovním ruchu,
tedy především studentům středních a vysokých škol, kteří si
v několika náročných disciplínách mohou ověřit své znalosti.
V soutěži o královnu regionů ČR a SR REGION REGINA musí přihlášené
dívky prokázat znalost svého regionu a zvýraznit jeho tradice ve spojení
s prezentací osobního šarmu a elegance. Výsledky soutěží budou
vyhlášeny první den veletrhů GO a REGIONTOUR a pro nejúspěšnější
účastníky jsou připraveny hodnotné ceny.
Praktické informace pro návštěvníky
13. – 14. 1. Dny pro odborníky
15. – 16. 1. Dny pro veřejnost
Otevírací doba
Čtvrtek – sobota: 10 – 18 hod.
Neděle: 10 – 16 hod.
Další podrobnosti z přípravy veletrhů a informace o zajímavých akcích najdete na internetových stránkách veletrhů www.bvv.cz/go
Aura – efektivní veletržní účast
„Dobré zboží se chválí i prodává samo“. Tato stará zásada má
v dnešním světě permanentní obchodní soutěže pouze omezenou platnost.
Tím spíš na veletrhu, kde cíleně dochází ke konfrontaci konkurenčních
nabídek. Vedle nepochybně důležitého rozhodnutí, co na veletrhu
nabídnout, je v současnosti daleko zásadnější zodpovězení otázky, jak
to nabídnout, proto vznikla soutěž Aura. První kolo jejího druhého
ročníku vyhlašuje Česká marketingová společnost spolu s Veletrhy Brno a
bude se konat právě na veletrzích GO a REGIONTOUR. Přihlásit se může
každý, kdo nějakým způsobem participuje na realizaci stánku. Aura
nehodnotí jen architektonické a výtvarné ztvárnění expozice, ale také
účel a marketingové funkce stánku. Vystavovatelé soutěží ve čtyřech
kategoriích podle rozlohy stánku. Je jasné, že nelze srovnávat malý
stánek s několikanásobně menším rozpočtem, než má expozice zvící
půl pavilonu, Aura tímto způsobem dává šanci všem přihlášeným.
Soutěž chce poskytnout vystavovatelům objektivní hodnocení a možnost
srovnání s ostatními vystavovateli, proto tvoří hodnotitelskou komisi
odborníci s bohatými zkušenostmi z oblasti marketingu, architektury,
reklamy a psychologie. Pokud vás Aura zajímá, chtěli byste se dozvědět
víc a třeba se i přihlásit, podívejte se na internetové její
stránky.