
Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.
Fórum
cestovního ruchu 2015 se pod záštitou ministryně pro místní rozvoj Karly
Šlechtové konalo 11. až 13. listopadu v Parkhotelu Plzeň. Jeho partnery
byly Plzeňský kraj, statutární město Plzeň, Plzeňský Prazdroj a KPMG.
Fórum zahájili generální ředitelka CzechTourism Monika Palatková,
náměstek hejtmana pro oblast školství, sportu, cestovního ruchu a projektu
Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015 Jiří Struček, ředitel
marketingu a komunikace Plzeň 2015 – Evropské hlavní město kultury
Radovan Auer. Poté následoval blok „Novinky z činnosti agentury
CzechTourism“. Monika Palatková, generální ředitelka CzechTourism,
představila marketingový plán na rok 2016. Kampaně CzechTourism v roce
2015 zhodnotila ředitelka odboru strategie a marketingu Markéta Chaloupková.
Markéta Vogelová, ředitelka Institutu turismu agentury CzechTourism,
prezentovala marketingový informační systém. Ředitel odboru regionálních
partnerství a vztahů B2B Aleš Pangrác hovořil na téma product management.
„Budoucnost online a zahraničních zastoupení agentury CzechTourism“
představil ředitel odboru zahraničních zastoupení a online distribuce Jan
Herget. Hlavním tématem fóra byl „Destinační marketing versus veřejná
podpora“. Tento blok uvedla náměstkyně ministryně pro místní rozvoj
Klára Dostálová. „Úvodu do problematiky veřejné podpory v Evropské
unii a v Česku“ se zhostil Dan Michal z PBA Group. Na téma „Veřejná
podpora v destinačním marketingu v České republice“ hovořila Monika
Palatková, o veřejné podpoře a jejím vlivu na řízení a propagaci
destinace ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana
Daňová. „Veřejná podpora v marketingu destinace pohledem regionů“ bylo
tématem ředitele Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromíra Poláška a
vedoucího oddělení cestovního ruchu Krajského úřadu Ústeckého kraje
Jiřího Války. Přednášku „Role a stanovisko Ministerstva pro místní
rozvoj ČR při posuzování veřejné podpory“ přednesl Petr Ptáček
z oddělení finančního řízení programů EU Ministerstva pro místní
rozvoj ČR. Blok pokračoval příklady ze zemí, v nichž se řídí stejnými
pravidly EU jako Česko. Ředitel Dolomiti Paganella Tourism Board Luca D?Angelo
přednesl příspěvek „Přehodnocení fungování veřejného a soukromého
sektoru v destinačním managementu a marketingu“. Manažerka B2B
partnerství VisitBritain Cecelia Adjei hovořila o „Partnerství VisitBritain
a Premiere League“. V pátek program pokračoval „Kulatým stolem“,
jehož témata byla: „Je český výklad pravidel EU přísnější než
v jiných zemích EU?“; „Je úplná eliminace provozovatelů nabídek
cestovního ruchu z hlediska efektivity komunikace to nejlepší?“; „Jak
najít rovnováhu mezi vyhnutím se riziku vysokých finančních postihů a
nízkou informační hodnotou kampaní“; „Jaké jsou možnosti, jak
maximalizovat efektivitu marketingových aktivit bez vyloučení subjektů
podnikajících v cestovním ruchu“; „V jakých činnostech v oblasti
cestovního ruchu obvykle manažeři destinací narážejí na problémy
s veřejnou podporou“. Hovořilo se i o propagaci
městských/regionálních karet; provozování rezervačních systémů;
pravidlech pro prezentaci v katalogu poskytovatelů služeb na webu
a v tištěné formě; co-marketingu, finanční spoluúčasti soukromých
subjektů; tvorbě produktů cestovního ruchu se zapojením komerčních
subjektů aj.