Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Dovolená v Česku – to letí!

CzechTourism představil dosud největší kampaň na podporu domácího cestovního ruchu s mottem: „Dovolená v Česku – to letí!“. Má ukázat atraktivní možnosti trávení volného času v tuzemsku. Význam domácího cestovního ruchu roste. Podle průzkumu agentury CzechTourism dovolenou v Česku letos plánuje téměř 60 % Čechů. Situaci se přizpůsobují i podnikatelé, kteří se více zaměřují na tuzemskou klientelu.
„Zatímco incoming se vyrovnává s důsledky recese i přírodních rozmarů, domácí cestovní ruch může být tahounem celého odvětví. Očekáváme, že letos bude růst domácího cestovního ruchu pokračovat o dalších deset procent. Ze zvýšeného zájmu o tuzemskou dovolenou mohou profitovat hlavně regiony, které se tradičně zaměřují na domácí turisty,“ řekl ministr pro místní rozvoj Rostislav Vondruška.
Podpořit rozhodování obyvatel Česka trávit dovolené doma má i právě zahájená kampaň, s níž se budou od května do října setkávat v televizi, rozhlase, tisku nebo na internetu.
„Naší propagací chceme oslovit všechny věkové skupiny – od mladých přes rodiny s dětmi až po seniory. Česko jim představíme především prostřednictvím aktivit, které zde mohou podnikat. Veškerou prezentaci přitom zastřešuje nové logo domácího cestovního ruchu a slogan To letí!,“ říká vedoucí projektu Markéta Chaloupková.
K realizaci kampaně pomohly evropské peníze, které CzechTourism čerpá v rámci Integrovaného operačního programu. Přes sedmdesát milionů korun bude použito na mediální kampaň, přestavbu portálu Kudy z nudy, vytvoření studijních materiálů pro výuku cestovního ruchu na školách nebo na zavedení systému sledování návštěvnosti turistických informačních center.