Eliminovat bezpečnostní rizika na území České republiky

Před hlavní lázeňskou a turistickou sezonou Všudybyl požádal o rozhovor náměstkyni ministryně pro místní rozvoj České republiky pro řízení Sekce regionálního rozvoje Ing. Kláru Dostálovou.


Archiv vydání

2024 | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | 2003 | 2002 | 2001










































Denní lázně Bliss Day Spa 12. října 2015

Lázně Hodonín 12. října 2015 uvedly do plného provozu léčebný pavilon Denních lázní Bliss Day Spa. Spolu s prvními hosty z řad veřejnosti jsem využil této příležitosti, abych oslovil ředitele Lázní Hodonín Ing. Milana Sýkoru.
Pane řediteli, páska se tu slavnostně stříhala už 25. září 2015.
Ano, to bylo takové poděkování stavařům a firmám, které nám dodaly mimo stavby také interiéry, přístrojové vybavení, odbavovací a platební systém aj. Dnes tu máme první hosty, kteří přišli zkusit naše procedury, čímž náběh provozu Denních lázní považujeme za ukončený. Výstavbou Denních lázní jsme získali další pilíř hodonínského lázeňství. Chtěli jsme mít něco, co by na území města Hodonín přitáhlo další typ klientely. Původně jsme mysleli, že nový objekt bude wellness nebo medical wellness. Jak se ale vyvíjel trh a dotační tituly, vsadili jsme více na léčebnu. Denními lázněmi cílíme na tři typy klientely. Především na obyvatele Hodonína a jeho okolí. Druhým typem klientely jsou turisté a ostatní návštěvníci města, kteří se ubytovávají u jiných ubytovatelů než u Lázní Hodonín. Tedy v hodonínských hotelech, penzionech a v soukromí. Vycházíme tak vstříc jejich provozovatelům, aby se i díky pestřejší nabídce programů na území Hodonína, obohacené o naše Denní lázně, u nich zvýšil počet hostů a dnů jejich přenocování. Třetím typem klientely jsou naši lázeňští hosté, kteří si k tradičním lázeňským procedurám chtějí koupit něco navíc, co jsme dosud neposkytovali.